اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان زنجان خبر داد

حضور 850 دانش‌آموز زنجانی در مرحله استانی جشنواره ممتازین

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان از حضور 850 دانش‌آموز زنجانی در مرحله استانی جشنواره ممتازین بسیجی خبر داد.

حضور 850 دانش‌آموز زنجانی در مرحله استانی جشنواره ممتازین

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان محسن احمدی‌تبار ظهر امروز در مجمع تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز، مبتکر و مخترع بسیجی استان زنجان، اظهار کرد: شانزدهمین جشنواره بسیج دانش‌‌آموزان ممتاز، مبتکر و مخترع در سال‌جاری در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله استانی این جشنواره با حضور 850 دانش‌آموز، ممتاز، مبتکر و مخترع استان زنجان برگزار شد، افزود: در مرحله کشوری این دور از جشنواره چهار دانش‌آموز زنجانی حضور می‌یابند.

* شناسایی دانش‌آموزان بسیجی نخبه

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان طی فرآیندی خاص از ابتدای مهر ماه سال‌جاری شناسایی شده‌اند، افزود: ‌دانش‌آموزان با معدل بالای 19 دوره راهنمایی و دانش‌آموزان دبیرستانی با معدل بالای 18 از اهداف این طرح بود.

وی با بیان اینکه در هر شهرستان دانش‌آموزان بر اساس رشته و پایه تحصیلی شناسایی شدند، خاطرنشان کرد: 850 نفر در نهایت حائز شرایط لازم برای شرکت در این جشنواره انتخاب شدند.

* فعالیت 13 حوزه بسیج دانش‌آموزی در استان زنجان

احمدی‌تبار با اشاره به فعالیت 13 حوزه بسیج دانش‌آموزی در استان زنجان یادآور شد: از هر حوزه به نمایندگی 22 دانش‌آموز با توجه به پارامترهای تعیین شده، حضور دارند.

وی با بیان اینکه مرحله کشوری این دوره در اردیبهشت ماه سال آینده در تهران برگزار می‌شود، افزود: چهار دانش‌آموز برتر استان زنجان نیز در این مرحله حضور می‌یابند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان با اشاره به حضور چهار دانش‌آموز زنجانی در مرحله کشوری جشنواره ممتازین، مبتکرین و مخترعین، خاطرنشان کرد:‌ دو دانش‌آموز دختر و دو دانش‌آموز پسر در این جشنواره حضور دارند.

وی از اجرای برنامه‌های مختلف علمی برای دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی مختلف خبر داد و افزود:‌ سازمان بسیج دانش‌آموزی با هدف ارتقای علمی دانش‌آموزان اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلف علمی می‌کند.

* برگزاری طرح آیه‌های تمدن در زنجان

احمدی‌تبار با اشاره به برگزاری طرح آیه‌های تمدن تصریح کرد: این طرح برای دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و بالاتر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری در برنامه‌های آموزشی سازمان شرکت می‌کنند، یادآور شد: کلاس‌های مختلف تست‌زنی، رفع اشکال و حضوری برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان از برگزاری کنکورهای آزمایشی برای دانش‌آموزان خبر داد و گفت: این کنکور برای دانش‌آموزان ممتاز، مبتکر و مخترع به صورت رایگان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری المپیاد علمی بسیج برای دانش‌آموزان خاطرنشان کرد:‌ شرکت در این المپیاد نیز برای دانش‌آموزان برگزیده رایگان است.

انتهای پیام/73003/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول