اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی ‌زنجان:

زنجان511 هکتار بافت فرسوده دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از وجود 511 هکتار بافت فرسوده در شهر زنجان خبر داد.

زنجان511 هکتار بافت فرسوده دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حافظ باباپور شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد بافت فرسوده استان زنجان، اظهار کرد: شهر زنجان دارای 511 هکتار بافت فرسوده است که برنامه‌ریزی‌های لازم برای احیای این بافت صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در شهر ابهر 83 هکتار بافت فرسوده وجود دارد، خاطرنشان کرد: شهرستان قیدار نیز دارای 27 هکتار دارای بافت فرسوده است.

*اتمام مطالعات بافت فرسوده ابهر، قیدار و خرم‌دره

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به وجود 71 هکتار بافت فرسوده در شهرستان خرم‌دره یادآور شد: در شهرهای ابهر، قیدار و خرم‌دره مطالعات این بافت‌ها به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه در شهر هیدج درخواست تهیه طرح به شرکت عمران و بهسازی شهری ایران ارائه شده است، افزود: در شهر زنجان 235 هکتار بافت اسکان غیر رسمی وجود دارد.

باباپور با اشاره به اینکه در شهر قیدار طرح جامع محدوده سکونتگاه‌های غیر رسمی تعیین شده است، یادآور شد: در شهر زنجان شش نقطه بافت فرسوده وجود دارد.

وی از اختصاص 6 میلیارد تومان به سکونتگاه‌های غیر رسمی زنجان خبر داد و افزود: این سهم به صورت یک سوم اختصاص می‌یابد.

*پروژه فرهنگی نجف‌آباد اجرایی نشده است

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اجرای پروژه فرهنگی در منطقه نجف‌آباد زنجان یادآور شد: هنوز اقدامات لازم در این زمینه انجام نشده است.

وی با بیان اینکه پروژه فرهنگی، ورزشی و تفریحی در منطقه اسلام‌آباد نیز اجرایی نشده است، افزود: اجرای این پروژه نیازمند همکاری شهرداری است.

شهردار خرم‌دره نیز در این جلسه از اخذ سند توسط مردم در حریم رودخانه‌ها خبر داد و افزود: استعلام‌های لازم از سوی اداره ثبت صورت نمی‌گیرد.

زارع پور با بیان اینکه اخذ سند در حریم رودخانه‌ها مشکلاتی را به وجود آورده است، افزود: زمین‌های دولتی از این طریق در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/73003‌/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول