اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای ترافیک شهرستان زنجان:

وضعیت ترافیکی شهرک‏های اقماری زنجان بررسی می‏شود

خبرگزاری فارس: دبیر شورای ترافیک شهرستان زنجان با اشاره به اهمیت بررسی وضعیت ترافیک در شهرستان زنجان گفت: وضعیت ترافیکی شهرک‏های اقماری بررسی می‏شود.

وضعیت ترافیکی شهرک‏های اقماری زنجان بررسی می‏شود

داوود بیات امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: وضعیت ترافیکی شهرک‏های اقماری در جلسات متعدد بررسی شده است.

وی به تسهیل بار ترافیکی در شهرک‌های اقماری اشاره کرد و افزود: کمیته فنی شورای ترافیک وضعیت ترافیکی شهرک‏های مورد نظر را بررسی نهایی خواهد کرد.

دبیر شورای ترافیک شهرستان زنجان به وضعیت ترافیکی شهرک گلشهر اشاره کرد و یادآور شد: این شهرک جزو طرح‏های ترافیکی مورد بررسی قرار دارد.

وی وضعیت ترافیکی شهرک پونک را مورد تاکید قرار داد و گفت: وضعیت این شهرک نیز در حال بررسی نهایی است.

بیات با اشاره به بررسی وضعیت ترافیکی شهرک «شهر آرا» خاطرنشان کرد: دستگاه‏های اجرایی نسبت به وضعیت ترافیکی این شهرک‏ها همکاری دارند.

دبیر شورای ترافیک شهرستان زنجان به اقدامات شهرداری زنجان در شهرک‏های اقماری اشاره کرد و گفت: شهرداری زنجان آمادگی خود را برای انجام اقدامات اولیه اعلام کرده است.

وی نصب علائم راهنما را از جمله اقدامات شهرداری عنوان کرد و اظهار داشت: نصب سرعت‏گیر و علائم راهنمایی در شهرک‏های گلشهر، پونک و شهرآرا پیش‌بینی شده است.

بیات به مشکل تقاطع کوی اندیشه اشاره کرد و افزود: تقاطع کوی اندیشه به بلوار ملاصدرا توسط تیم کارشناسی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دبیر شورای ترافیک شهرستان زنجان با بیان اینکه در برخی تقاطع‏های سطح شهر مشکلاتی وجود دارد، یادآور شد: راهکارهای فنی و اجرایی برای برطرف شدن مشکلات در حال بررسی است.

وی تعامل پلیس راهور شهرستان و شهرداری زنجان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: مشکلات موجود با تعامل دستگاه‏ها کاهش خواهد یافت.

بیات برطرف شدن مشکلات ترافیکی در شهرستان زنجان را دارای اهمیت دانست و اظهار داشت: مسئولین شهرستانی نسبت به این موضوع اهتمام لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/73002/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول