اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استان

آئین نمادین جشن نیکوکاری در زنجان برگزار شد

خبرگزاری فارس: آئین نمادین جشن نیکوکاری در زنجان با حضور مسئولان استان برگزار شد.

آئین نمادین جشن نیکوکاری در زنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آئین نمادین جشن نیکوکاری پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در مدرسه علامه حلی زنجان برگزار شد.

امسال بیست و سومین سال برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «همت مردمی، سلامت و توانمندی خانواده‌ها» از 16 تا 18 اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برگزاری جشن نیکوکاری امسال در مدارس استان و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اجرایی می‌شود.

جشن نیکوکاری امروز همزمان با مدارس سراسر کشور در 344 مدرسه استان زنجان با برپایی پایگاه جشن نیکوکاری برگزار شد تا دانش‌آموزان سهمی در کمک به دانش‌اموزان بی‌بضاعت و هم‌سن و سالان خود داشته باشند.

به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان پس از جمع‌آوری کمک‌های جشن نیکوکاری از مدارس و واریز آن به حساب امداد، وجوه نقدی و هدایای غیرنقدی جمع‌آوری شده کلاً در اختیار آموزش و پرورش قرار داده می‌شود، تا در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شود.

رضا حسنلو همچنین با اشاره به اینکه به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری طرح احسان دانش‌آموزی نیز توسط کمیته امداد اجرایی شده و از قبل قلک‌های مربوط به این طرح در مدارس توزیع شده، اضافه کرد: امسال در قالب طرح احسان دانش‌آموزی 70 هزار قلک مقوایی در مدارس راهنمایی و ابتدایی استان توزیع شده است.

به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان، سال گذشته در راستای اجرای طرح احسان دانش‌آموزی مبلغ 627 میلیون ریال کمک از مدارس استان جمع‌آوری شد.

گفتنی است، امسال نیز همچون سالهای گذشته جشن نیکوکاری به همت کمیته امداد استان و با همکاری صدا و سیما، اداره کل آموزش و پرورش، بسیج مستضعفین، مساجد و اصناف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2308/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول