اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان:

دمای زنجان طی 24 ساعت آینده کاهش 10 درجه‌ای می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به پیش‌بینی انجام شده برای سقوط دما در سطح استان گفت: کاهش دما تا 10 درجه می‌رسد.

دمای زنجان طی 24 ساعت آینده کاهش 10 درجه‌ای می‌یابد

احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی استان زنجان را طی 24 ساعت آینده ابری همراه با بارش پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: استان طی این مدت شاهد وزش باد شدید خواهد بود.

وی بارش‌های پیش‌‌بینی شده برای استان زنجان را طی دو روز آینده برف اعلام کرد و افزود: کاهش دما دیگر پدیده جوی طی روزهای آینده در سطح استان خواهد بود.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان به قطع بارندگی از اواخر روز پنجشنبه اشاره و تصریح کرد: به دنبال قطع بارندگی شاهد کاهش شدید دما خواهیم بود.

این مسئول کاهش دمای پیش‌بینی شده برای استان زنجان را در سطح استان بین پنج تا 15 درجه اعلام کرد و گفت: هوای سرد تا اواخر روز جمعه در زنجان مستقر می‌شود.

یاغموری وضعیت جوی اوایل هفته آینده را در استان زنجان صاف پیش‌بینی کرد و گفت: دمای هوا از اوایل هفته آینده به تدریج افزایش می‌یابد.

وی دمای صبح امروز شهر زنجان را دو درجه بالای صفر اعلام کرد و اذعان داشت: این دما در مقایسه با دمای دیروز در همین ساعت پنج درجه کاهش یافته است.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان به سقوط دمای استان طی 24 ساعت آینده اشاره کرد و گفت: دمای زنجان بین 10 تا 15 درجه در این مدت کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/73004/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول