اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه آغاز سفرهای نوروزی انجام می‌شود

برگزاری مانور آمادگی ارگان‌ها برای استقرار در جاده‌های زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای استقرار ارگان‌های خدمات‌رسان در جاده‌ها گفت: برای سنجش میزان آمادگی این ارگان‌ها مانورهایی از 23 تا 27 اسفند ماه در سطح استان برگزار می‌شود.

برگزاری مانور آمادگی ارگان‌ها برای استقرار در جاده‌های زنجان

صفی‌الله کرامتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آماده شدن ارگان‌ها برای استقبال از بهار اظهار داشت: 43 جایگاه پمپ بنزین در سطح استان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی آماده شده‌ است.

*آماده‌سازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی

وی تعداد جایگاه‌های سی‌ان‌جی یا دو منظوره را 32 جایگاه اعلام کرد و افزود: 27 راهدارخانه هم در سطح استان زنجان آماده ارائه خدمات به متقاضیان کمک در جاده‌های استان شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان به استقرار 225 دستگاه خودروی سبک و سنگین در راهدارخانه‌های استان زنجان اشاره و تصریح کرد: در راهدارخانه‌های استان 450 نیرو استقرار می‌یابند.

*فعال‌سازی 16 پایگاه ثابت و سیار هلال‌احمر

وی به فعالیت هشت پایگاه ثابت جمعیت هلال‌احمر در جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: این جمعیت هشت پایگاه سیار هم در جاده‌های استان ایجاد و در جاده‌ها مستقر می‌کند.

کرامتی تعداد پرسنل‌های جمعیت هلال‌احمر را 200 پایگاه اعلام کرد و افزود: این نیروها آموزش دیده و آماده ارائه خدمت هستند.

*ایجاد سه ایستگاه سلامت در جاده‌های استان

وی تعداد پایگاه‌های اورژانس استان زنجان را 38 پایگاه عنوان و ادامه داد:‌ سه ایستگاه سلامت هم در عوارضی‌های زنجان - قزوین، زنجان - تبریز و قروه توسط فوریت‌های پزشکی استان زنجان ایجاد می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان به استقرار 24 دستگاه جرثقیل سبک و سنگین در جاده‌های استان زنجان اشاره و تصریح کرد: 45 دستگاه خودروی امدادی سبک و سنگین که مخصوص تعمیرات است در محورهای استان مستقر می‌شوند.

*برگزاری مانور در آستانه آغاز استقرار ارگان‌های خدماتی در جاده‌ها

وی زمان آغاز استقرار ارگان‌های خدماتی را در جاده‌های استان زنجان 24 اسفند ماه اعلام کرد و گفت: آماده‌باش این ارگان‌ها تا 17 فروردین ماه ادامه می‌یابد.

کرامتی به برگزاری مانور در آستانه نوروز در سطح استان زنجان اشاره و تصریح کرد: مانورهای طراحی شده در همه مراکز شهرستانی برگزار می‌شود.

وی مانور طراحی شده را شامل سیل و کولاک، یخبندان، بسته بودن جاده‌ها اعلام کرد و گفت: این مانور در واقع مانور بزرگی است که همه مانورها در آن گنجانده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان ادامه داد: مانور برنامه‌ریزی شده در سطح استان از 23 تا 27 اسفند در شهرستان‌های مختلف برگزار می‌شود.

*استقرار 15 اکیپ در نقاط مختلف شهر در چهارشنبه‌سوری

وی به آمادگی ارگان‌ها برای مقابله با حوادث چهارشنبه‌سوری اشاره و تصریح کرد: در این راستا 15 اکیپ در نقاط مختلف شهر زنجان مستقر می‌شود.

کرامتی تعداد اکیپ‌های آتش‌نشانی در نظر گرفته شده برای استقرار در نقاط مختلف‌ دو شهر ابهر و خرم‌دره را پنج اکیپ اعلام کرد و گفت: تدارکات لازم برای پیشگیری از بروز خسارت در آخرین چهارشنبه سال دیده شده است.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول