اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد مازندران خبر داد

برگزاری 12000 جلسه مشاوره برای مددجویان مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی مازندران از برگزاری 12 هزار جلسه مشاوره برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی مازندران خبر داد.

برگزاری 12000 جلسه مشاوره برای مددجویان مازندران

هادی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: راهنمایی فردی برای خانواد‌ه‌‌های زیر پوشش کمیته امداد استان مازندران در 9 ماه سال 91 انجام شده است.

وی افزود: واحد مشاوره و راهنمایی کمیته امداد امام خمینی مازندران با هدف تحکیم نهاد خانواده، صیانت از سلامت روانی، تقویت عزت نفس و مناعت طبع و خودباوری خانواده‌ها با تشکیل جلسات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی در مدیریت شهرستان‌ها، کانون‌ها، خوابگاه و اردوگاه برگزار شده است.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی مازندران در ادامه بیان داشت: این جلسات مشاوره به صورت تخصصی، داوطلبانه، ارجاعی و بازدید از منزل شکل گرفته است.

حسین‌زاده با بیان اینکه مشاوره‌های تحصیلی، شغلی، قبل از ازدواج، خانواده، تربیت فرزند، مشاوره با اقشار خاص، مشاوره پیشگیری و مشاوره تحصیلی ارائه شده است، ابراز داشت: برای 5 هزار و 77 نفر از مددجویان 463 جلسه راهنمایی گروهی و 2 هزار و 116 نفر از مددجویان 250 جلسه مشاوره گروهی، خدمات مشاوره و راهنمایی گروهی در سطح استان انجام شده است.

مدیر امور فرهنگی امداد مازندران با اشاره به ارائه مشاوره تخصصی اعلام کرد: از مجموع 2 هزار و 616 نفر مراجعه‌کننده که از خدمات تخصصی مشاوره بهره‌مند شدند یک‌هزار و 481 نفر در بهبودی کامل و نسبی، یک‌هزار و 31 نفر در حال پیگیری، درمان و 104 نفر نیز عدم همکاری داشته‌اند.

انتهای پیام/86003/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول