اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان:

مجوز موسسه‎های خصوصی مشاوره زیر نظر نیروی انتظامی قرار بگیرد

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان با ارائه پیشنهادی خواستار زیر نظر قرارگرفتن مجوز موسسه‎های خصوصی مشاوره از سوی نیروی انتظامی گلستان شد.

مجوز موسسه‎های خصوصی مشاوره زیر نظر نیروی انتظامی قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عسگر ساور عصر امروز در هفتمین جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان که با محوریت مسائل آسیب‎های اجتماعی صورت گرفت، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از آسیب‎ها و ناهنجاری‎های اجتماعی، ضرورت توسعه همکاری دستگاه‎های اجرایی وجود دارد.

وی به عملکرد 10 ماهه اداره مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان اشاره کرد و ادامه داد: 17 دفتر مددکاری در کلانتری‎های استان و یک مرکز مشاوره تخصصی وجود دارد که 17 نیروی انسانی در این دفاتر مشغول فعالیت هستند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: تعداد 10 نیروی حق‎الزحمه در مرکز مشاوره آرامش و دفاتر کلانتری استان فعال هستند که هفت نفر دارای مدرک کارشناسی و سه نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

فعالیت 40 نیروی افتخاری در مراکز مشاوره و دفاتر کلانتری

ساور از فعالیت 40 نیروی افتخاری در مراکز مشاوره و دفاتر کلانتری خبر داد و تصریح کرد: 39 نفر از این نیروها دارای مدرک کارشناسی و یک نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد است.

ارائه خدمات مشاوره به یک‎هزار و 966 پرونده توسط کلانتری‎ها

وی در خصوص عملکرد دفاتر مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی انتظامی استان عنوان کرد: ارائه خدمات مشاوره به یک‎‌هزار و 966 پرونده توسط کلانتری‎ها صورت گرفته که معادل 32.79 درصد است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان در پایان افزود: تعداد کل پرونده‎های ارجاعی به دایره مشاوره چهار هزار و 29 فقره پرونده، ارجاع به مراجع قضایی یک‌‎هزار و 659 فقره، مصالحه دو هزار و 359 فقره، ارجاع به مراکز حمایتی سه پرونده، ارجاع به مراکز مشاوره هشت پرونده که در مجموع به پنج هزار و 995 فقره پرونده مشاوره ارائه داده شد.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول