به گزارش خبرگزاری فارس از اراک رضا ربیعی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی راهکارهای تعامل هر چه بیشتر بین بهزیستی و شرکت مخابرات استان اظهار داشت: در نتیجه مذاکرات بهزیستی با مخابرات توافقاتی حاصل شد تا خط 148 به 1480 تبدیل و در سراسر استان پوشش داشته باشد که خوشبختانه این تغییر نتایج بسیار مثبتی به همراه داشته است.
وی تصریح کرد: این خط سالانه به بیش از 14 هزار تماس تلفنی پاسخ میدهد که نقش بسیار مؤثری در جلوگیری از فروپاشی خانواده و آسیبهای اجتماعی داشته است.
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه با تغییر خط 148 به 1480 و افزایش تعداد خطوط، شهروندان بیشتری توانستهاند از خدمات مشاورهای بهزیستی بهرهمند شوند، گفت: این تغییر همچنین امکان دسترسی تمام روستاهای استان به خط مشاورهای بهزیستی را فراهم ساخته و موجب شده خانوادههایی که توان مالی پرداخت هزینههای مشاوره را ندارند بتوانند به راحتی از این مشاورهها بهرهمند شوند.
مدیر عامل مخابرات استان مرکزی نیز گفت: نگاه ما به بهزیستی همواره یک نگاه ویژه بوده است و آنچه در توان داشتهایم در زمینه خدمات و فنآوری اطلاعات و ارتباطات به این سازمان ارائه دادهایم.
مسعود مشیدی افزود: کمک به سازمان بهزیستی وظیفه همه انسانهای خیر و مسلمان است و این خدمات را افتخاری میدانیم که موجبات رضایت حق تعالی را به دنبال خواهد داشت.
وی تصریح کرد: این شرکت آمادگی دارد با شناسایی پتانسیلهای هر دو سازمان برای تعامل بیشتر بستر لازم را برای ارائه خدمات نوین در زمینه مشاوره تلفنی 1480، خطوط تلفنی اورژانس اجتماعی 123 و 7728 صدقه تلفنی در اختیار آن سازمان قرار دهد.
انتهای پیام/87004/ش20/ژ1001