اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی:

خط مشاوره 1480 سالانه پاسخگوی 14 هزار تماس تلفنی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: خط مشاوره 1480 سالانه به بیش از 14 هزار تماس تلفنی پاسخ مشاوره‌‌ای می‌دهد.

خط مشاوره 1480 سالانه پاسخگوی 14 هزار تماس تلفنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک رضا ربیعی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی راهکارهای تعامل هر چه بیشتر بین بهزیستی و شرکت مخابرات استان اظهار داشت: در نتیجه مذاکرات بهزیستی با مخابرات توافقاتی حاصل شد تا خط 148 به 1480 تبدیل و در سراسر استان پوشش داشته باشد که خوشبختانه این تغییر نتایج بسیار مثبتی به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: این خط سالانه به بیش از 14 هزار تماس تلفنی پاسخ می‌دهد که نقش بسیار مؤثری در جلوگیری از فروپاشی خانواده و آسیب‌های اجتماعی داشته است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه با تغییر خط 148 به 1480 و افزایش تعداد خطوط، شهروندان بیشتری توانسته‌اند از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی بهره‌مند شوند، گفت: این تغییر همچنین امکان دسترسی تمام روستاهای استان به خط مشاوره‌ای بهزیستی را فراهم ساخته و موجب شده خانواده‌هایی که توان مالی پرداخت هزینه‌های مشاوره را ندارند بتوانند به راحتی از این مشاوره‌ها بهره‌مند شوند.

مدیر عامل مخابرات استان مرکزی  نیز گفت: نگاه ما به بهزیستی همواره یک نگاه ویژه بوده است و آنچه در توان داشته‌ایم در زمینه خدمات و فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات به این سازمان ارائه داده‌ایم. 

مسعود مشیدی افزود: کمک به سازمان بهزیستی وظیفه همه انسان‌های خیر و مسلمان است و این خدمات را افتخاری می‌دانیم که موجبات رضایت حق تعالی را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این شرکت آمادگی دارد با شناسایی پتانسیل‌های هر دو سازمان برای تعامل بیشتر بستر لازم را برای ارائه خدمات نوین در زمینه مشاوره تلفنی 1480، خطوط تلفنی اورژانس اجتماعی 123 و 7728 صدقه تلفنی در اختیار آن سازمان قرار دهد.

انتهای پیام/87004/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول