اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال تاکنون صورت گرفت

خرید 400 میلیون تومان تجهیزات برای مرکز توانبخشی علی‌اکبر(ع) بیرجند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل مجتمع توانبخشی حضرت علی‌اکبر(ع) بیرجند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 400 میلیون تومان برای این مجتمع تجهیزات خریداری شده است.

خرید 400 میلیون تومان تجهیزات برای مرکز توانبخشی علی‌اکبر(ع) بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مسعود درویشی صبح امروز در مراسم بازدید نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از مجتمع  توانبخشی حضرت علی‌اکبر(ع) بیرجند اظهار کرد: این مجتمع در دو بخش روزانه و شبانه فعالیت می‌کند که در بخش روزانه بچه‌هایی با استعداد بالایی قرار دارند که آموزش گلیم‌بافی و جاجیم‌بافی برای تخلیه انرژی آنها در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: مجتمع توانبخشی حضرت علی‌اکبر(ع) دارای 50 هزار متر مربع مساحت و 18 هزار متر زیربنا است که با 120 پرسنل فعالیت می‌کند.

مدیر عامل مجتمع توانبخشی حضرت علی‌اکبر(ع) بیرجند از افتتاح مرکز هیدوتراپی و کاردرمانی برای نخستین‌بار بعد از شهرستان بم در شرق کشور در این شهرستان خبر داد و گفت: مرکز هیدوتراپی در راستای درمان نقصان عضلات در آب است و همچنین آرتز و پروتز کارگاه تولید دست و پای مصنوعی برای درمان معلولان است.

درویشی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا‌کنون 400 میلیون تومان لوازم و تجهیزات برای این مرکز خریداری شده است.

وی از احداث پروژه هتل آپارتمان ویژه سالمندان خبر داد و اذعان داشت: هم‌اکنون 2 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و این آپارتمان از سه طبقه و 48 سوئیت تشکیل شده است.

مدیر عامل مجتمع توانبخشی حضرت علی‌اکبر(ع) ادامه داد: این هتل آپارتمان 3 هزار و 600 متر مربع زیربنا و 600 هزار متر مربع است که برای فیزیوتراپی و کاردرمانی استفاده می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: کار بهزیستی کاری بس دشوار بوده و دیدن این دردمندان برای همه انسان‌ها این تاثیر را دارد که از زندگی خود رضایت داشته باشند.

حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی هدف از بازدید خود از مجتمع توانبخشی حضرت علی‌اکبر(ع) را آشنایی با مشکلات این مرکز عنوان کرد و متذکر شد: آمادگی پذیرش و خدمتگزاری هر مشکلی در این مرکز هستم و در راستای این مشکلات برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است

انتهای پیام/2248/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول