اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور تعاون، اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

15 تعاونی مسکن در شهرستان خرمدره فعال است

خبرگزاری فارس: معاون امور تعاون، اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به تعاونی‏های فعال در بخش مسکن گفت: 15 تعاونی مسکن در خرمدره فعال است.

15 تعاونی مسکن در شهرستان خرمدره فعال است

محمد‏رضا باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تعاونی‏های بخش مسکن از الویت‏های مهم در فعالیت کاری تعاونی‏ها است.

وی به اهمیت بخش تعاونی مسکن اشاره کرد و افزود: تلاش برای فعالیت مناسب تعاونی‏های مسکن در سطح استان به شکل مناسبی ادامه دارد. 

معاون امور تعاون، اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه در شهرستان ایجرود سه تعاونی مسکن فعال است، یادآور شد: تعاونی‏های مسکن این شهرستان فعالیت مستمری دارند.

وی تعاونی‏های مسکن را دارای اهمیت دانست و گفت: بخش تعاونی مسکن زمینه خانه‏دار شدن مردم را فراهم می‏کند که از این رو دارای اهمیت است.

باقری با اشاره به تعداد تعاونی‏های فعال مسکن در شهرستان ماهنشان، خاطرنشان کرد: در شهرستان ماهنشان سه تعاونی مسکن فعال است.

معاون امور تعاون، اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به بیشترین تعداد تعاونی مسکن فعال در استان اشاره کرد و افزود: شهرستان زنجان بیشترین تعاونی مسکن فعال در استان را دارد.

*ایجرود و ماهنشان کم‏ترین تعداد تعاونی فعال در بخش مسکن را دارند

وی ایجرود و ماهنشان را با سه تعاونی فعال مسکن کم‏ترین تعداد تعاونی در استان عنوان کرد و گفت: این دو شهرستان تعداد تعاونی مسکن کم‏تری دارند.

باقری به تخلفات تعاونی‏های مسکن اشاره کرد و افزود: سیاست‏گذاری در سال‏های گذشته برای نظارت بر تعاونی‏های مسکن مناسب نبوده است.

معاون امور تعاون، اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان نظارت مناسب در سال‏های اخیر را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در سال‏های اخیر نظارت مناسبی وجود داشته است.

وی تمرکز ساخت و سازهای کشور در پروژه مسکن مهر را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: تمرکز ساخت و ساز‏ها موجب ارتقای نظارت بر آن شده است.

باقری با بیان اینکه با ساماندهی مسکن مهر تخلفات ساختمانی کاهش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: تجمیع فعالیت‏های ساخت و ساز در مسکن مهر تخلفات حوزه مسکن را کاهش داده است.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول