مرتضی ناصحی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: کمیتههایی از قبیل طرح طبقهبندی مشاغل کارکنان اداره کل، تفویض اختیارات از واحدهای ستادی به شهرستانها، استقرار دولت الکترونیک، اصلاح ساختارها و فرآیند انجام کار، توانمندسازی و آموزش فرهنگی و تخصصی منابع انسانی، خدمترسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع، بهرهوری و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، سلامت اداری، نظام پیشنهادها، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در این اداره کل تشکیل شده است که نسبت به سالهای قبل پیشرفت زیادی در این زمینه حاصل شده است.
وی با اشاره به رعایت سیاستهای کلی نظام اداری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در تشکیل این کمیتهها یادآور شد: ارائه خدمت با کیفیت در کوتاهترین زمان و حفظ کرامت و جلب رضایت ارباب رجوع، تقویت مدیریت و توان کارشناسی و ارتقای روحیه خودکنترلی، ارتقای سلامت اداری و ترویج فرهنگ مدیریت مشارکتی بین کارکنان از مهمترین اهداف تشکیل کمیتههای تحول اداری است.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطر نشان کرد: فقدان اداره تخصصی مرتبط در ساختار اداری و مقاومت در برابر تغییر از عمده مشکلات جاری در تحول اداری بود که با استقرار اداره تحول اداری و ترویج فرهنگ مشارکتجویی و مشارکتپذیری این مشکلات برطرف شده است.
وی در پایان با تشکر از همکاران اداره کل در تحقق اهداف سازمانی ابراز امیدواری کرد: اداره کل بیش از پیش به نظام اداری مورد نظر مقام معظم رهبری نزدیک شود.
انتهای پیام/2296/ب30/د1000