اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از گذشت ماه‌ها انتظار و تلاش

انتزاع صندوق فولاد به وزارت تعاون صورت گرفت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان گفت: پس از گذشت ماه‌ها، انتظار و تلاش بازنشستگان صندوق فولاد انتزاع این صندوق به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محقق شد.

انتزاع صندوق فولاد به وزارت تعاون صورت گرفت

ابراهیم دستمزد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه بیش از یک سال است که بحث انتزاع و انتقال صندوق فولاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح کشور مطرح است، اظهار کرد: اما برخی از کارشکنی‌ها و سنگ‌اندازی‌هایی در راستای عملیاتی نشدن این امر مهم در کشور وجود داشته است.

وی اضافه کرد: هفته گذشته کانون‌های بازنشستگی فولاد برای مطالبه حقوق و عملیاتی شدن انتقال و انتزاع صندوق فولاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تهران مراجعه کرده‌اند و با رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر صنعت، معدن و تجارت دیداری داشته‌اند.

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان با بیان اینکه به دنبال این ملاقات دستور انتقال هشت هزار میلیارد تومان سهام برخی از کارخانجات به صندوق بازنشستگی فولاد صادر شد، تصریح کرد: پس از گذشت ماه‌ها، انتظار و تلاش بازنشستگان صندوق فولاد انتزاع این صندوق به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محقق شد.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال این موضوع سهام این کارخانجات جزو حقوق صندوق بازنشستگی فولاد درآمده است، ادامه داد: با اجرای این موارد اصل خصوصی‌سازی در راستای صندوق بازنشستگی فولاد اجرا می‌شود.

دستمزد تاکید کرد: با انتزاع و انتقال صندوق بازنشستگی فولاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این وزارتخانه باید از سال آینده حقوق بازنشستگان این صندوق را در موعد مقرر و براساس قانون پرداخت کند.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول