اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار تهران

پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرستان قرچک افتتاح شد

خبرگزاری فارس: پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرستان قرچک با حضور معاون عمرانی استاندار تهران افتتاح شد.

پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرستان قرچک افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرستان قرچک با حضور خانواده معظم شهدا، حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه قرچک، محمدرضا محمودی معاون امورعمرانی استانداری تهران، سعید اصغری اعلایی مدیرکل بحران استان تهران، رضا ریاحی فرماندار قرچک و جمعی دیگر از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

با حضور محمدرضا محمودی معاون استاندار تهران، میدان شهید ستاری (تندیس شهید ستاری، المان هواپیما و آبنما)، پارک خانواده، ساختمان اداری شهرداری قرچک، پروژه بهسازی و ایجاد دیوار حفاظتی رودخانه باقرآباد و پارک بانوان افتتاح شد.

افتتاح مرقد مطهر شهدای گمنام و درختکاری و غرس نهال به مناسبت روز درختکاری از دیگر برنامه‌هایی بود که با حضور معاون امور عمرانی استانداری تهران برگزار شد.

همچنین با حضور معاون استاندار تهران پروژه بهسازی و تجهیز فرهنگسرای شهید ستاری و ایستگاه آتش نشانی شهرداری قرچک افتتاح شد.

پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری قرچک که امروز با حضور معاون استاندار تهران افتتاح شد با هزینه‌ای بالغ بر 55 میلیارد تومان اجرایی شده است.

معاون امور عمرانی استاندار تهران در حاشیه افتتاح پارک بانوان در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از زحمات فرماندار قرچک، شهردار و شورای شهر گفت: خواسته مردم قرچک در دو بخش عمرانی و تقسیمات کشوری امروز برآورده شده و شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی و تاسیس فرمانداری در این شهرستان هستیم.

محمودی افزود: امیدواریم با این اقدامات و تلاش‌های بیش از پیش مسئولان رضایت‌مندی مردم بیش از پیش افزایش یابد.

وی با اشاره به وضعیت فضای سبز و پارک‌های شهر قرچک، از مردم استان دعوت کرد تا در ایام تعطیلات نوروز به این شهرستان سفر و از ظرفیت‌های موجود در این شهرستان استفاده کنند.

معاون امور عمرانی استاندار تهران اظهار امیدواری کرد که با توجه به شهرستان شدن قرچک، ادارات هرچه سریع‌تر در این شهرستان مستقر شوند تا به نحو بهتری به مردم خدمات ارایه دهند و پاسخگوی مطالبات آنان باشند.

محمودی تاکید کرد: خدمات ارایه شده در قرچک باید به نحوی باشد که در این شهرستان پایین شهری و بالاشهری نداشته باشیم.

همچنین با حضور معاون استاندار تهران در آموزشگاه شهید تیمسار فلاحی به صورت نمادین تعدادی نهال در این آموزشگاه کاشته شد.

انتهای پیام/2462/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول