اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه تاکید کرد

رفع مشکلات پروژه مسکن 176 واحدی مسکن «کوهسار»

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه بر تسریع در خدمات‏رسانی و رفع مشکلات واحدهای پروژه مسکن 176 واحدی کوهسار این شهر تاکید کرد.

رفع مشکلات پروژه مسکن 176 واحدی مسکن «کوهسار»

ابوالقاسم مهری امروز در خاتمه بازدید از پروژه مسکن مهر 176 واحدی کوهسار فیروزکوه در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و به خصوص در طول دوران خدمت دولت‏های نهم و دهم، خدمات شایان توجهی در سطح کشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه مردم ولی‏نعمتان ما هستند و محرومیت‏زدایی اولویت نخست دولت خدمت‏رسان است، بر اهتمام دستگاه‏ها و متولیان امر در تسریع اجرای پروژه‏های ناتمام فیروزکوه تاکید کرد.

در این بازدید که معاون عمرانی فرماندار فیروزکوه و رؤسای دستگاه‏های خدمات‏رسان آب، برق و گاز نیز فرماندار این شهرستان را همراهی می‏کردند، بر رفع مشکلات موجود بر سر راه افتتاح این پروژه تاکید شد.

این گزارش حاکی است؛ از امروز نصب انشعاب گاز 11 خانوار ساکن در واحدهای این مجتمع آغاز و مقرر شد تا پس از اتمام کار پیمانکار و اخذ تاییدیه سازمان نظام مهندسی، اداره گاز شهرستان نسبت به نصب کنتورها و برقراری انشعابات اقدام کند.

پیش از این و طی ماه‏های گذشته، نصب کنتور و وصل انشعاب آب و برق این واحدها تکمیل شده بود.

در این بازدید مقرر شد تا تاریخ 18 اسفند ماه سال‏جاری، 32 واحد از بلوک‏های چهار و پنج این مجتمع پس از تحویل موقت از سوی پیمانکار، صدور پایان کار توسط شهرداری و صدور دفترچه اقساط، به اعضا تحویل شود.

پروژه مسکن 176 واحدی کوهسار در گذشته جزو پروژههای پنج ساله استیجاری به شرط تملیک بود که بنا به دستور رئیس‌جمهوری مبنی بر کمک به اقشار کم‏درآمد و محروم، به مسکن مهر 99 ساله تبدیل شد.

تا پایان سال 91، یک‌هزار و 325 واحد مسکن مهر شامل 525 واحد خرده مالکی و 750 واحد 99 ساله در فیروزکوه واگذار می‏شود.

انتهای پیام/2568/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول