اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد خبر داد

افتتاح پروژه 75 متری رضوی در هفته جاری/ هر سه روز یک کشته در محور رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد از افتتاح پروژه 75 متری رضوی طی هفته جاری خبر داد.

افتتاح پروژه 75 متری رضوی در هفته جاری/ هر سه روز یک کشته در محور رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید حسینقلی‌زاده‌مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: پروژه 75 متری رضوی روز چهارشنبه هفته جاری، با حضور مسئولان و مردم افتتاح می‎شود. طول این محور 3.5 کیلومتر بوده و شامل دو باند کندرو و دو باند اصلی است.

وی با بیان اینکه 10 شیب‌ راهه برای ورود و خروج در این محور پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: قرار بود این پروژه با 13.5 میلیارد تومان اجرا شود ولی از آنجایی که خود سازمان عمران شهرداری مشهد این محور را اجرا کرده است، 2.5 میلیارد تومان صرفه‌جویی شده و پروژه با 11 میلیارد تومان تمام شد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد تصریح کرد: دو زیر پروژه در قالب این پروژه انجام شده و سعی کردیم جمع‌آوری آب‌های سطحی را نیز در این محور انجام دهیم.

وی با اشاره به آمار راهنمایی و رانندگی افزود: به علت عرض کم معبر، هر سه روز یک نفر در این محور جان خود را از دست داده است که خوشبختانه با اجرای پروژه، این تلفات به صفر رسیده است.

مقدم خاطرنشان کرد: قرار بود این پروژه ظرف مدت 12 ماه اجرا شود که آن را 25 روز زودتر تحویل دادیم و این در حالی است که سه ماه به خاطر جابه‌جایی معارض‌ها به خصوص شبکه روشنایی، از برنامه عقب افتادیم ولی این عقب افتادگی جبران شد و حتی 25 روز زودتر کار تمام شد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد از صبر و حوصله مردم در اجرای این پروژه تشکر کرد و افزود: طبیعی بود وقتی مردم می‌دیدند که یک مجموعه برای آن‌ها فعالیت می‌کند، همراه بودند و ما را تنها نگذاشتند.

انتهای پیام/70005/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول