اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد:

پروژه 75 متری رضوی را در شرایط سخت جوی به مرحله افتتاح رساندیم

خبرگزاری فارس: مدیر نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد گفت: در شرایط سخت جوی پروژه 75 متری رضوی را به مرحله افتتاح رساندیم.

پروژه 75 متری رضوی را در شرایط سخت جوی به مرحله افتتاح رساندیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، محمود ریحانی با اشاره به افتتاح رسمی این پروژه شهری در روز 16 اسفند اظهار داشت: در اجرای این محور، از حداکثر امکانات بهره‌برداری شد و فعالیت ماشین‌آلات و نیروهای انسانی در شرایط سخت جوی پاییز و زمستان ادامه داشت.

وی خاطرنشان کرد: در حقیقت حداکثر استفاده از حداقل شرایط جوی به عمل آمد و به همین دلیل توانستیم این پروژه مهم را زودتر از موعد بهره‌برداری کنیم.

ریحانی ادامه داد: با توجه به اهمیت محور مذکور و ترافیک شدید آن و به‌رغم تاخیر در جابه‌جایی شبکه برق که مانع اجرای عملیات بود، با برگزاری جلسات هفتگی و تهیه برنامه‌ زمان‌بندی فشرده برای کارهای باقی مانده، موفق شدیم پروژه را به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه روزانه در این پروژه 200 نفر فعال بودند، اظهار کرد: با فعالیت در شیفت شب توانستیم، این پروژه را تا قبل از تعطیلات نوروز آماده کنیم تا زائران پایتخت معنوی ایران با کمترین مشکل مواجه شوند.

 انتهای پیام/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول