اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره برنامه‌ریزی کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی:

پروژه 18 ساله‌ی کتابخانه مرکزی مشهد سال آینده بهره‎بهرداری می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره برنامه‌ریزی کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی گفت: سال آینده پروژه کتابخانه مرکزی مشهد به اتمام می‌رسد.

پروژه 18 ساله‌ی کتابخانه مرکزی مشهد سال آینده بهره‎بهرداری می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد اصلاحی ظهر امروز در بازدید از ساختمان کتابخانه مرکزی مشهد اظهار کرد: ساخت این کتابخانه از سال 74 آغاز شد و از سال 88 زیر نظر اداره نوسازی قرار گرفت که تا امروز فقط 40 درصد مراحل ساخت این ساختمان پیشرفت داشته است.

وی بیان کرد: ما در حال حاضر به دنبال مقاوم سازی این بنا هستیم، همچنین یکی از دلایلی که موجب تأخیر اتمام این پروژه است، بحث کمبود بودجه بود که این مشکل رفع شد و طی برآوردهای انجام شده، حدود 4 میلیارد تومان برای اتمام پروژه نیاز داریم.

اصلاحی خاطر نشان کرد: مبلغ 2 میلیارد تومان را از محل اعتبارات استان می‌گیریم و همچنین شهرداری هر سال نیم درصد از هزینه این پروژه را به عهده گرفته است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی تصریح کرد: این ساختمان با زیربنای 11 هزار و 500 متر در سه طبقه با عنوان کتابخانه استاندارد است و برای ساخت هر متر مربع حدود 16 میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

وی یاد آور شد: در ابتدا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیمانکار این طرح بود اما اکنون کارهای این پروژه توسط اداره تجهیز و نوسازی مدارس انجام می‌شود.

اصلاحی بیان کرد: با توجه به طولانی شدن این طرح و درخواست‌های مردم، به طور جد به دنبال پیشرفت سریع و تامین بودجه مورد نیاز هستیم و انشاالله تا سال آینده کتابخانه مرکزی مشهد به بهره‎برداری می‎رسد.

انتهای پیام/70028/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول