اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس پیشگیری فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تاکید کرد

استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای برقراری امنیت

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس پیشگیری فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ظرفیت‌های نهفته در بین اقشار مختلف جامعه باید در راستای برقراری امنیت مورد استفاده قرار گیرد و از این موضوع نباید غفلت کرد.

استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای برقراری امنیت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، خسرو گل‌محمدی ظهر امروز در جلسه کارگروه پیشگیری‌های فرهنگی و اجتماعی که در سالن جلسات ساختمان شماره سه دادگستری استان برپا شد، اظهار داشت: موضوع ایجاد پلیس افتخاری در سطح کلان کشوری هم اکنون مطرح است که امیدوار هستیم بعد از رفع نواقص و اشکال‌های آن، دستورالعمل فعالیت در این زمینه ابلاغ شود تا به این ترتیب از توانایی‌های مردم نیز استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تجربه ثابت کرده است بدون همراهی مردم در هیچ زمینه‌ توفیق مورد انتظار حاصل نمی‌شود، افزود: چنانچه در راستای برقراری امنیت، آرامش و ثبات اجتماعی همچنین پیشگیری از جرایم و بزه مردم را به یاری بطلبیم موفقیت‌های زیادی در کمترین فاصله زمانی تحقق پیدا می‌کند که ایجاد پلیس افتخاری بستر را برای این امر فراهم می‌کند.

گل‌محمدی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و آغاز سفرهای ویژه این ایام، گفت: شهرداری و سایر نهادهای متولی، منطقه مشخصی را برای اسکان مسافران تعیین کرده‌اند لذا هماهنگی‌های مورد نیاز با این سازمان‌ها به عمل آمده است تا ماموران در این منطقه حضور پیدا کنند به همین دلیل هیچ‌گونه مشکلی برای گردشگران به وجود نمی‌آید.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی به انجام کارهای انتظام‌بخشی و امنیتی در مناطق خالی از سکنه نیز اشاره کرد و افزود: در پلیس این ظرفیت و آمادگی وجود دارد که با نهادهای مختلف به طور مستمر به ویژه در ایام تعطیلات همکاری کند و در این راستا برنامه‌ریزی مناسب و گسترده صورت گیرد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی به انجام نظرسنجی از مسافران و ابلاغ آن به دستگاه‌های اجرایی مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: برای اینکه نقاط قوت و ضعف شناسایی شده و برای سال‌های آینده چاره‌اندیشی صورت بگیرد از مسافران نظرسنجی انجام می‌شود تا نتایج آن به دستگاه‌های مختلف ابلاغ کنیم.

انتهای پیام/61002/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول