اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف کنترل اغتشاش

مانور امنیت و اقتدار در زندان میناب برگزار شد

خبرگزاری فارس: مانور امنیت و اقتدار با هدف کنترل اغتشاش در زندان میناب برگزار شد.

مانور امنیت و اقتدار در زندان میناب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب رئیس اداره زندان میناب در حاشیه برگزاری این مانور در جمع با خبرنگاران هدف از اجرای مانور امنیت و اقتدار را کنترل اغتشاش در زندان عنوان کرد و اظهار داشت: این مانور با همکاری فرماندهی انتظامی استان و فرماندهی منطقه انتظامی میناب و یگان‌های تحت امر برگزار می‌شود.

کامران میرزایی تعداد نیروهای شرکت کننده در این مانور را 250 نفر ذکر کرد و بیان داشت: این نیروها از یگان حفاظت زندان، یگان‌های تکاوری استان، یگان امداد و سازمان دوم فرماندهی شهرستان میناب هستند.

وی همچنین از گشت زنی اکیپ‌های امنیتی انتظامی در محدوده زندان طی ایام نوروز خبر داد و افزود: برابر هماهنگی‌های صورت گرفته با مقام قضایی تمام سارقان شرور که در زندان تحمل حبس می‌کنند لغو مرخصی می‌شوند.

میرزایی همچنین افزود: در راستای برقراری نظم و حفظ امنیت شهروندان در ایام عید و تعطیلات نوروز زندانیان جرایم عادی نیز که به مرخصی اعزام می‌شوند باید روزانه با مراجعه به اداره آگاهی و یا پاسگاه انتظامی محل حضور خود را اعلام کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندان‌های هرمزگان نیز گفت: این مانور برابر توافق ناجا با سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی در زندان‌های کشور برگزار می‌شود.

غلامرضا زارعی افزود: در این مانور نیروهای امنیتی و انتظامی ضمن آشنایی با محیط زندان نحوه کنترل شورش و مدیریت حوادث را در زمان بروز هر گونه تحرک و رخداد امنیتی آموزش می‌بینند.

این مسئول اضافه کرد: اجرای مانور امنیت در زندان‌ها علاوه بر آمادگی نیروهای تحت امر زمینه مقابله سریع با هر تهدید را فراهم می‌کند.

در مانور امنیت و اقتدار فرمانده منطقه انتظامی و رئیس پلیس آگاهی میناب نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/88004/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول