اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی گیلان:

مشارکت مردم با پلیس امنیت جامعه را پایدار می‌کند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: امنیت پایدار و کاهش جرایم و حوادث در جامعه مستلزم مشارکت عمومی با پلیس است.

مشارکت مردم با پلیس امنیت جامعه را پایدار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، محمدابراهیم نوروزیان در همایش ارتقای امنیت اجتماعی در جمع کادر اداری، مدیران، نماینده معلمان و مشاوران مدارس آموزش و پرورش این شهرستان، دستیابی به امنیت پایدار، کاهش جرایم و حوادث را مستلزم حضور حداکثری و مشارکت عمومی با پلیس دانست.

وی، تداوم این گونه نشست‌ها را در گروی ارتقای تعامل دوسویه تاثیرگذار دانست و افزود: این گونه نشست‌ها احساس امنیت را ملموس می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان امنیت در جمهوری اسلامی را بی‌نظیر خواند و یادآور شد: انقلاب اسلامی به برکت رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و آبیاری خون هزاران شهید بنا نهاده شده است و اکنون رهبر معظم انقلاب با بینش وسیع خود آن را هدایت می‌کنند و مردم غیرتمند ما در سطح مرزها و شهرها و روستاها زبانزد هستند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگیان متولیان امر آموزش و پرورش در سطح جامعه هستند، خاطرنشان کرد: از فرهنگیان انتظار می‌رود دانش خود را نسبت به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فرا روی دانش‌آموزان طبق نگاه جامعه سوق دهند و به‌روز رسانی کنند.

نوروزیان در زمینه برنامه‌ها و تدابیر پلیس در مراسم چهارشنبه‌سوری و تعطیلات نوروزی پاسخگوی پرسش‌های خبرنگاران شد.

انتهای پیام/84001/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول