اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان مرکزی:

استان مرکزی رتبه دوم امنیت در کشور را کسب کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان مرکزی از کسب رتبه دوم امنیت مطلوب استان در نظر سنجی وزارت کشور در بین دیگر استان‌ها خبر داد.

استان مرکزی رتبه دوم امنیت در کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، عزیزالله ملکی اظهار داشت: ناجا با توجه به نوع ماموریت‌هایی که برعهده دارد در تمام عرصه‌ها حضور نمایان و محسوس دارد و با توجه به تدابیر صورت گرفته اثر بخشی مطلوبی نیز در برنامه‌هایش داشته است.

وی صیانت از کارکنان را یک اولویت اساسی و ضرورتی مهم در ناجا دانست و افزود: پیچیدگی ماموریت‌های ناجا و تعاملات با سطوح مختلف اجتماعی، آسیب‌ها و چالش‌های گوناگونی در مسیر ماموریت‌های کارکنان قرار می‌دهد که لازم است با ارتقاء سطح آگاهی و دانش کارکنان در مسیر کاهش آسیب‌ها حرکت کنیم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به رویکرد حفاظت اطلاعات در استان مبنی بر حفظ سرمایه‌های سازمانی اقدامات بسیار اثر بخشی در کاهش آسیب‌ها برداشته شده است.

ملکی برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کارکنان و خانواده‌های آنان و تداوم اجرای دوره‌های بصیرت را یکی از اثر بخش‌ترین برنامه‌ها در راستای صیانت از کارکنان برشمرد و بیان داشت: اثربخشی برنامه‌های صورت گرفته از جمله دوره‌های بصیرت و کلاس‌های آموزشی در سال جاری با کاهش جرایم آسیب‌های کارکنان نسبت به سال قبل کاملا مشهود است و در سال جدید نیز به عنوان یک ضرورت تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/87001/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول