اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

همایش خانواده و امنیت پایدار در اراک برگزار شد

خبرگزاری فارس: دومین همایش خانواده و امنیت پایدار به همت دفتر امور بانوان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اراک برگزار شد.

همایش خانواده و امنیت پایدار در اراک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک پیش از ظهر امروز در این همایش گفت: امنیت پایدار لازمه رسیدن کشور به رشد و توسعه و پیشرفت است که باید همه برای تولید امنیت پایدار خود را سهیم بدانند.

سیدعطاالله میرکمالی افزود: امروز بسیج در تولید و حفظ امنیت پایدار جامعه نقش موثری ایفا می‌کند که باید قدردان این بسیجیان بود.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار و آرامش موجود در جامعه از عوامل اصلی و مهم رسیدن کشور به رشد و ترقی است، ادامه داد: در هر برهه از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیج در صف اول دفاع قرار دارد و این روحیه مقاومت و دفاعی بسیج است که نام بسیجیان را در تمام کشورهای جهان بلندآوازه کرده است.

میرکمالی با اشاره به نقش بسیج در تمام عرصه‌ها افزود: زمانی که انقلاب اسلامی ایران با چالش مواجه شده است بسیج پا در میدان گذاشته و موانع و چالش‌های پیش روی نظام را رفع کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک یادآور شد: هم اکنون از هر خانواده یک نفر عضو بسیج است و بسیج از اقشار مختلف مردم اعم از مرد و زن و پیر و جوان تشکیل شده که این نقطه قوتی برای نظام اسلامی است.

میرکمالی ادامه داد: زنان به عنوان تاثیرگذارترین فرد در خانواده نقش بسیار مهم و موثری در حفظ امنیت جامعه دارند که یکی از مهم‌ترین آنان حفظ حجاب و عفاف است.

انتهای پیام/87002/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول