اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی:

امنیت و سلامت بر بازار و مکان‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد حکم‌فرما است

خبرگزاری فارس: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تشریح برنامه‌های طرح بسیج سلامت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: با نظارت‌های مستمر تلاش خواهیم کرد امنیت و سلامت را بر بازار و مکان‌های عمومی این استان حکم‌فرما کنیم.

امنیت و سلامت بر بازار و مکان‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد حکم‌فرما است

سیدرشید غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از آمادگی تیم بهداشت و سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز خبر داد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان کهگیلویه و بویراحمد و سیل هجوم مسافران نوروزی به این استان، افزود: طرح بسیج سلامت نوروزی از ابتدای این ماه شروع شده و تا نیمه فروردین ادامه خواهد داشت.

وی نظارت بر مکان‌های توزیع مواد غذایی، رستوران‌ها، مسافرخانه‌ها و پارک‌ها را مهم‌ترین وظیفه این معاونت در طرح بسیج سلامت برشمرد و ادامه داد: کارشناسان سلامت و بهداشت محیط در طول 45 روز اجرای این طرح با چشمان بینا و حضور فیزیکی مستمر اجازه تهدید سلامت مردم و میهمانان نوروزی را نمی‌دهند.

غفاری با تاکید بر لزوم توجه بیشتر کارشناسان بهداشت محیط به اماکن عمومی پر رفت و آمد، افزود: با توجه به حساس بودن اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و نقش آن در سلامت مردم، در ایام نوروز با همکاری سایر ارگان‌ها به ویژه نیروی انتظامی، بازدیدها به صورت منظم انجام شده و با متخلفان برخورد جدی و قانونی می‌شود.

این متولی سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد  از  بازدید و نمونه‌برداری منابع آب شرب محل‌های تجمع مسافران در طول ایام پایانی سال و فروردین‌ماه خبر داد.

رئیس مرکز بهداشت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: روزهای پایانی سال فرا رسیده و با توجه به چهار فصل بودن این استان، شاهد حضور گردشگران بسیاری در نقاط مختلف سردسیری و گرمسیری خواهیم بود که ضروری است گردشگران و میهمانان نوروزی با اطمینان کامل به خرید مواد غذایی پرداخته و سلامت آن‌ها تهدید نشود.

غفاری تأکید کرد: مردم و میهمانان هیچ نگرانی از بابت مشکلات بهداشتی نداشته باشند و با امنیت کامل بدانند که مأموران نظارت بهداشتی همواره در کنار ان‌ها به شکل محسوس و نامحسوس خواهند بود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تشریح برنامه‌های طرح بسیج سلامت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: با نظارت‌های مستمر تلاش خواهیم کرد امنیت و سلامت را بر بازار و مکان‌های عمومی این استان حکم‌فرما کنیم.

انتهای پیام/82005/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول