اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

شان مسئولیت مدیران در نظام اسلامی احقاق حقوق مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به اهمیت حقوق مردم گفت: شان مسئولیت مدیران در نظام اسلامی احقاق حقوق مردم است.

شان مسئولیت مدیران در نظام اسلامی احقاق حقوق مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، قربانعلی مقبلی در نخستین جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت با بیان اینکه انتخابات متعلق به همه است و برای کار شایسته در این عرصه الزاما باید همه مقدورات را به صحنه بیاوریم، تأکید کرد: شأن مسئولیت مدیران در نظام اسلامی، فراهم کردن زمینه احقاق حقوق مردم است و همه باید با تمام وجود و بدون منت در این عرصه تلاش کنند.

فرماندار شهرستان پاکدشت مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود را یکی از دستاوردهای با ارزش انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: آحاد مردم در ایجاد ملزومات نظام و تثبیت و پایداری آن سهیم بوده‌اند و باید این امر را به‌ عنوان دستاورد نظام پاس بداریم.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلابی همه‌جانبه است، اظهار داشت: یکی از جنبه‌های این انقلاب، فراهم کردن فضای مناسب برای کسانی است که از متن جامعه برخاسته و می‌خواهند خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.

مقبلی افزود: در طول سی وچهارسال عمر بابرکت انقلاب اسلامی بیش از 30 انتخابات در کشور برگزار شده که چنین دستاورد ارزنده‌ای در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در خرداد سال 92، گفت: هر دوی این انتخابات از اولویت‌های نظام است که در سال آینده به حول و قوه الهی برگزار خواهد شد و تمام اراده‌ها برای ایجاد بستر مناسب، امن و سالم برای این رویداد مهم سیاسی بسیج شده است.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان پاکدشت همچنین به اهمیت وظایف این ستاد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اعضای ستاد انتخابات شهرستان تجربه لازم و کافی را در ارتباط با وظایف خود دارند؛ با این حال وظایف کمیته‌های ستاد انتخابات باید به طور مکرر مرور شود و هماهنگی و همگرایی بین اعضای این ستاد هر روز اتفاق بیفتد.

وی با تأکید بر آموزش دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، ادامه داد: آموزش و مهارت‌افزایی جزو ملزوماتی است که دایما باید مورد توجه قرار گیرد و در هر مجال مهارت‌ها و شیوه‌های فعالیت در این عرصه مورد بازنگری قرار گیرد.

در ادامه این جلسه اعضای کمیته‌ها ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نقطه نظرات خود را در خصوص وظایف کمیته‌های مربوطه ارایه کردند.

همچنین در ادامه جلسه فرماندار احکام اعضای ستاد و کمیته‌های فرعی را به آنان اهدا کرد و از آنان خواست با جدیت بیشتر، هماهنگی و انسجام لازم را در کمیته‌های زیر پوشش خود مبذول دارند.

این گزارش حاکی است، نخستین جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت با حضور مقبلی فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان پاکدشت و تمام اعضاء ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز جمعه 24 خرداد سال 92 به‌طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2462/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول