اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یزد خواستار شد

برخورد قاطعانه قوه قضائیه با زالوصفتان اقتصادی / نظام اسلامی با هیچ کس تعارف ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه گفت: نظام، انقلاب و رهبری با کسی سر تعارف و داد و ستد ندارد و قوه قضائیه باید قاطعانه با زالو صفتانی که مکنده خون بدنه اقتصادی کشور هستند برخورد کند و ملت از برخورد قاطع شما جانانه حمایت خواهد کرد.

برخورد قاطعانه قوه قضائیه با زالوصفتان اقتصادی / نظام اسلامی با هیچ کس تعارف ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ابرکوه در بحث لزوم توجه به مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: ما از اقدام قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده بزرگ فساد مالی تشکر می‌کنیم اما اجرایی شدن حکم قضا برای مفسدان اقتصادی، به طور اتفاقی همزمان با گله‌مندی مقام رهبری از این قوه شد و اگر از سال‌ها قبل این قوه جدیت به خرج می‌داد، شاهد این مفاسد نبودیم.

وی ادامه داد: اگر حمایت‌های غیر مسئولانه صاحب منصبان ذی‌نفوذ از مفسدان مالی نبود و اینها احساس پشتوانه نمی‌کردند، کار به اینجا نمی‌رسید و اگر آقازاده‌ها از موقعیت پدر و برادر خود سوءاستفاده نمی‌کردند، این‌گونه آسیب‌های اقتصادی به کشور وارد نمی‌شد و موجبات بدبینی مردم فراهم نمی‌آمد.

حسینی تصریح کرد: نظام، انقلاب و رهبری با کسی سر تعارف و داد و ستد ندارد و قوه قضائیه باید قاطعانه با زالو صفتانی که مکنده خون بدنه اقتصادی کشور هستند برخورد کند و ملت از برخورد قاطع شما جانانه حمایت خواهد کرد.

وی افزود: فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری و نامه ایشان به سران قوا، تاکنون سه دولت و دو رئیس جمهور را تجربه کرده است اما عمل در لابه‌لای شعارهای پر رنگ و لعاب هضم شد و دچار مشی تسامح شدیم.

حسینی تأکید کرد: بیایید جبران مافات کنیم و دست پاک قضا، دستان ناپاک را از حریم شریان‌های اقتصادی کشور کوتاه کند و اجازه ندهد بیش از این شاهد کاهش فاجعه بار ارزش پول کشور باشیم و به این بهانه، هجوم غول گرانی، زندگی را بر مردم تلخ کند.

خطیب جمعه ابرکوه در موضوع مسئله اتفاق افتاده در مجلس نیز اظهار داشت: موضوع دیگر، ماجرای نپخته و نسنجیده یکشنبه مجلس بود که باعث تالم خاطر رهبری و ملت ایران شد.

وی افزود: بارها مقام معظم رهبری سفارش کردند که مسائل و مشکلات و اختلافات خودتان را به میان مردم نکشانید و بگذارید تا مردم آرامش خاطر داشته باشند و به تلاش‌های دشمن مشترک که جلو روی همه ما ایستاده است، توجه کنند.

حسینی ادامه داد: گرچه مسئولان قوا رسما از رهبری و مردم عذرخواهی کرده‌اند و قضیه تمام شد اما نفس این حرکت‌ها عیب است و هنر شما مسئولان باید این باشد که به فکر حل مشکلات اقتصادی ملت باشید.

خطیب جمعه ابرکوه با اشاره به سخنان صریح رهبری در مورد علل نپذیرفتن پیشنهاد مذاکره با آمریکا اظهار داشت: به گفته رهبری، آمریکا تنها زمانی می‌تواند به مذاکره با ایران فکر کند که دست از تعدی‌گری خود بردارد.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد حال حاضر آمریکا به ایران تنها به دلیل آن است که به دیگر ملل جهان بفهماند که ایران اسلامی به عنوان پرچمدار مبارزه با آمریکا را مجبور به مذاکره کرده است.

حسینی گفت: ملت ایران بیدار و هوشیار است و با تلاش خود چون سالیان گذشته نقشه‌های دشمنان و تحریم‌های اقتصادی آنان را ناکام خواهد کرد.

انتهای پیام/2464/و40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول