اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهادنمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه ساری:

نقش زنان در تثبیت نظام جمهوری اسلامی ستودنی است

خبرگزاری فارس: مسئول نهادنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساری گفت: نقش زنان در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس بسیار ستودنی است.

نقش زنان در تثبیت نظام جمهوری اسلامی ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌السلام محمد تقی خلیل‌نژاد ظهر امروز در جمع خانواده‌های فرماندهان پایگاه‌های حوزه محمد رسول‌الله شهرستان ساری با اشاره به نقش زنان در انقلاب اسلامی بیان داشت: با شروع جنگ تحمیلی زنان در همان ماه‌های آغازین دفاع مقدس در خطوط مقدم جنگ در چند قدمی دشمن در شلمچه، خرمشهر و آبادان همراه مردان خود مبارزه می‌کردند.

خلیل‌نژاد بیان کرد: بعضی فعالیت‌های این دختران و زنان علاوه بر دفاع مسلحانه به صورت‌های مختلف کمک پزشکی، پرستاری و امداد در جبهه‌های نبرد بود.

این مسئول با اشاره به اینکه در طول تاریخ اسلام زنان همواره اثرگذار بوده‌اند و در همه عرصه‌ها با حضور فعال و مؤثر نقش ‌آفرینی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: نقش‌‌آفرینی زنان جامعه اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی، تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در دوران دفاع مقدس بسیار ستودنی است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ساری با اشاره به نقش بانوان در مقابله با جنگ نرم دشمنان بیان داشت: امروزه دشمنان با استراتژی خود و جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی را به شبیخون فرهنگی و جنگ نرم تغییر داده‌اند و نقش بانوان در مقابله با جنگ نرم دشمنان انکارناپذیر است.

خلیل‌نژاد اذعان داشت: مادران شهدا نسلی را تربیت کردند که با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل جانشان را برای انقلاب فدا کرده و سبب افتخار آفرینی برای انقلاب اسلامی شدند.

وی تصریح کرد: بانوان جامعه باید با مجهز شدن به سلاح ایمان و تقوا، نسلی مؤمن‌تر، سالم‌تر، معتقدتر و پویاتر در آینده تحویل نظام اسلامی دهند تا علاوه بر تبعیت از ولایت فقیه و ادامه دادن راه شهدا، سربازان لایقی برای امام زمان(عج) شوند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ساری با اشاره به اینکه دشمن با هجمه‌های فرهنگی خود قصد فروپاشی کانون گرم خانواده‌ها را دارد، افزود: بانوان با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و با گرما بخشیدن به کانون خانواده تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

انتهای‌پیام/2296/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول