اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه سوادکوه:

احتکار همراهی با دشمنان نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیرگاه سوادکوه با اشاره به تشبیه محتکران به ملحدان، گفت: احتکار در جامعه به معنای همراهی با دشمنان نظام اسلامی است.

احتکار همراهی با دشمنان نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه شیرگاه با تاکید بر لزوم عیب پوشی در آموزه‌های دینی، گفت: اهل ایمان عیب‌های یکدیگر را می‌پوشانند و مؤمن کمتر عیب‌جویی می‌کند.

امام جمعه شیرگاه با اشاره به اینکه احتکار از نشانه‌های بی‌ایمانی است، گفت: به قول امام علی (ع) محتکر در کتاب آسمانی به مانند ملحد تشبیه شده است.

وی به شرایط  اقتصادی جامعه و فشارهای دشمنان در ایجاد تحریم‌ها علیه کشورمان اشاره کرد و یادآور شد: احتکار در جامعه به معنای همراهی با دشمنان نظام اسلامی است.

مهدوی با بیان اینکه زنان همراه و دوشادوش مردان در دفاع مقدس و در پیروزی انقلاب اسلامی حضور داشتند، خاطر نشان کرد: حضور و تلاش زنان در دفاع مقدس نشان داد که آنان پیرو حضرت زینب (س) هستند.

خطیب نماز جمعه شیرگاه از برگزاری مراسم هفتم اسفند شیرگاه خبر داد و یادآور شد: حماسه هفتم اسفند شیرگاه و بیرون کردن منافقان نشان داد که مردم عاشق نظام هستند.

وی با تاکید بر اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و در نماز جمعه بیانگر فداکاری آنان تا پای جان برای انقلاب اسلامی است، افزود: شور و شعور مردم بعد از 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی بر همگان مشخص است.

انتهای پیام/86015/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول