اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بشرویه خبر داد

اجرای 147 طرح اشتغال‌زایی مددجویان امداد بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد بشرویه از اجرای 147 طرح اشتغال‌زایی ویژه مددجویان کمیته امداد بشرویه از ابتدای امسال خبر داد.

اجرای 147 طرح اشتغال‌زایی مددجویان امداد بشرویه
رمضان برمک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به خدمات کمیته امداد به مددجویان زیر پوشش به ویژه زنان بی‌سرپرست و ایتام اظهار داشت: نداشتن سرپرست ضایعه بزرگی برای کودکان و نوجوانان است.
وی با اشاره به خدمات قابل توجه کمیته امداد امام خمینی طی سال‌های پس از انقلاب تصریح کرد: از دست دادن سرپرست خانواده از یک سو مصیبت، اما از سوی دیگر موجب استقلال و خودساخته شدن بسیاری از انسان‌ها شده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان بشرویه افزود: در حال حاضر 138 زن سرپرست خانوار زیر پوشش این نهاد در بشرویه هستند.
برمک دست‌گیری از خانواده‌های نیازمند را ارزنده و گسترده خواند و گفت: پس از معاش مهم‌ترین وظیفه و نقش این یادگار حضرت امام (ره) تربیت و آموزش کودکان و نوجوانان تحت پوشش بوده که تاکنون به خوبی از عهده این امر برآمده است.
وی با اشاره به اینکه استعدادهای فراوان و بی‌نظیری در خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) وجود دارد، تصریح کرد: هر مقدار که در بخش آموزش و تربیت کودکان و نوجوانان خانواده امداد، سرمایه‌گذاری شود، چند برابر آن به جامعه برگشت می‌کند، چرا که این نوجوانان درد و رنج‌ کشیده هستند و مشکلات و نیازهای جامعه و بخش محروم را به خوبی حس می‌کنند و می‌توانند مدیران و متخصصان دردآشنایی برای کشور باشند.
رئیس کمیته امداد شهرستان بشرویه با تأکید بر اینکه در حال حاضر انبوهی از دست‌پروردگان کمیته امداد حضرت امام(ره) در بخش‌های مختلف اجرایی، صنعتی و دانشگاهی کشور مشغول به خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، تأکید کرد: خدمات کمیته امداد در طول سالیان پس از انقلاب بدون منت و با حفظ کرامت انسان‌ها انجام شده است.
برمک با بیان اینکه کودکان و نوجوانان خانواده امداد از استعدادهای خوبی برخوردارند که باید از قوه به فعل درآید، یادآور شد: برنامه‌های ویژه‌ای برای این قشر در دستور کار داریم.
وی با اشاره به خدمات کمیته امداد در زمینه اشتغال مددجویان گفت: امسال 180 طرح با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 100 میلیون ریال به بانک‌ها معرفی شده که 147 طرح با اعتبار 6 میلیارد و 615 میلیون ریال اجرا شده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول