اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بشرویه خبر داد

فعال شدن 61 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بشرویه گفت: هم‌زمان با هفته احسان و نیکوکاری 61 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شهرستان بشرویه فعال شد.

فعال شدن 61 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در بشرویه

رمضان برمک ‌امروز در ‌گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) بشرویه در سالی که به نام سیره نبوی، احسان علوی و جهاد اقتصادی نام‌گذاری شده و با توجه به رسالتی که در راستای فقرزدایی دارد تعداد 61 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی را در تمام مدارس، مساجد، حوزه‌های بسیج و نماز جمعه دایر کرده است.

وی ضمن اشاره به نواخته شدن زنگ احسان و نیکوکاری در مدرسه شهید منتظری به نمایندگی از مدارس شهرستان و با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان ادامه داد: 3 هزار و 230 قلک برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی در بین دانش‌آموزان ابتدایی و راهنمایی توزیع شده است.

برمک افزود: در سطح شهرستان بشرویه پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در میدان اصلی شهر و در روز نماز جمعه در محل مسجد جامع خواهد بود.

وی به دیدار کارکنان کمیته امداد با امام جمعه و فرماندار اشاره کرد و ادامه داد: تمام مسئولان در محل پایگاه اصلی شهر هدایای خود را تقدیم خواهند کرد.

رئیس کمیته امداد بشرویه عنوان کرد: در هفته نیکوکاری تعداد 50 سبد کالا به ارزش هر سبد 300 هزار ریال در بین خانواده‌های زیر پوشش روستایی و تعداد 20 بسته لوازم بهداشتی در بین بیماران از کارافتاده شهری توزیع خواهد شد.

برمک از سرکشی به خانواده‌های نیازمند شهری و روستایی در قالب طرح مفتاح‌الجنة با حضور مسئولان شهرستان در هفته نیکوکاری خبر داد.

وی افزود: اعزام اعضای کانون کاروان ولایت خواهران و برادران به مرکز استان برای شرکت در همایش استانی، اعزام 50 نفر از مددجویان کمیته امداد به مشهد مقدس در اسفندماه و افتتاح طرح‌های خودکفایی و اشتغال با حضور مسئولان شهرستان از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در هفته احسان و نیکوکاری خواهد بود. 

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول