اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان:

مسئولین برای حفاری در سطح شهر از تکنولوژی روز استفاده کنند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان با اشاره به حفاری‏های سطح شهر زنجان گفت: مسئولین برای حفاری در سطح شهر از تکنولوژی روز استفاده کنند.

مسئولین برای حفاری در سطح شهر از تکنولوژی روز استفاده کنند

محمد‏رضا براتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: برای کاهش مشکلات در بخش حفاری‏های سطح شهر باید به سمت استفاده از تکنولوژی روز حرکت کرد.

وی به مزایای استفاده از تکنولوژی روز اشاره کرد و افزود: دستگاه‏های مدرن در عملیات حفاری کمترین مشکل را برای شهروندان ایجاد می‏کنند. 

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان با بیان اینکه جوانان زنجانی مطالعات و تحقیقات ارزشمندی در زمینه‏های مختلف دارند، یادآور شد: مسئولین باید فعالیت علمی جوانان شهر زنجان را از نزدیک رصد کنند.

وی به مرکز رشد و فناوری شهر زنجان اشاره کرد و گفت: مسئولین با ارتباط با این مرکز می‌توانند اقدامات علمی صورت گرفته در زمینه حفاری را مشاهده کنند.

براتی خواستار ارتباط مسئولین با مراکز علمی زنجان شد و ادامه داد: برای کاهش هزینه‏ها و افزایش کیفیت اجرا باید از تحقیقات و تولیدات تکنولوژی بومی استفاده شود.

* کیفیت قیر و آسفالت به کارگیری شده مورد توجه باشد

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان با اشاره به کیفیت قیر و آسفالت استفاده شده در سطح شهر، خاطرنشان کرد: کیفیت قیر و آسفالت به کارگیری شده در شهر زنجان باید مورد توجه باشد.

وی با تاکید بر رعایت اصول ایمنی و کارشناسی در حفاری‏های سطح شهر زنجان، اظهار داشت: عدم رعایت موارد ایمنی موجب تصادفات و خسارات جبران‌ناپذیر خواهد شد.

براتی بر کیفیت حفاری‏های سطح شهر زنجان اشاره کرد و افزود: دستگاه‏های خدمات‏رسان باید نسبت به کیفیت اجرای حفاری در سطح شهر اهتمام بیشتری داشته باشند.

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان توجه به منظر شهری در عملیات اجرایی حفاری در سطح شهر را حائز اهمیت دانست و گفت: چهره شهر زنجان نباید به دلیل حفاری نامناسب مخدوش شود.

* نظارت بر کیفیت اجرای شرکت‏های پیمانکاری

وی به پیمانکاران اجرایی در حفاری سطح شهر اشاره کرد و اظهار داشت: دستگاه‏های خدمات‏رسان نسبت به انتخاب و نظارت بر کیفیت اجرای شرکت‏های پیمانکاری توجه بیشتری داشته باشند.

براتی اقدامات انجام شده در ارتقای کیفیت حفاری‏های سطح شهر زنجان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در سال‌جاری اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان رعایت نکات ایمنی و کارشناسی توسط دستگاه‏های خدمات‏رسان را مورد تاکید قرار داد و افزود: دستگاه‎ها باید در بحث حفاری به نکات مهم توجه کنند.

وی خواستار رعایت برنامه زمان‏بندی توسط دستگاه‏های خدمات‏رسان شد و ادامه داد: دستگاه‏های خدمات‏رسان باید نسبت به رعایت زمان‏بندی حفاری در سطح شهر توجه داشته باشند.

براتی رعایت فنی حفاری را دارای اهمیت دانست و اظهار داشت: رعایت نکات فنی و استاندارد کار، باید در اولویت کاری دستگاه‏های اجرایی باشد.

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان آموزش ویژه مسائل قانونی به کارشناسان و پیمانکاران را خواستار شد و اظهار داشت: رعایت نکات فنی و اجرایی در زمان پر کردن حفاری باید توسط دستگاه‎ها رعایت شود.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول