اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر فردا

سایپاشمال مهمان شهرداری بندرعباس است

خبرگزاری فارس: در هفته بیست و دوم رقابت‌های دسته اول باشگاه‌های کشور، عصر فردا در بندر عباس سایپا مهمان شهرداری است.

سایپاشمال مهمان شهرداری بندرعباس است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از قائمشهر، در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور  عصر فردا سایپا شمال در بندر عباس مهمان شهرداری این شهر است.

تیم سایپا شمال که از سرمربیگری نادر دست‌نشان بهره می‌برد در بازی قبل موفق شده بود با وجود نبود پنج بازیکن اصلی خود در ساری تیم صدر جدولی شهرداری یاسوج را شکست دهد.

در نگاهی به لیگ یک می‌بینیم که چندین تیم با یک نام مشخص و فقط با اضافه شدن نام آن شهر در حال تیمداری هستند.

اما، در مازندران و حتی قائمشهر با توجه به وجود دو تیم در لیگ دسته اول هیچ ارگانی حاضر نشد تا دو تیم با قدمت نساجی و سایپا را به خدمت بگیرد.

 تیم سایپاشمال نشان داده که در بازی‌ها چطور زهردار بوده و باید دید با توجه به مشکلات مالی این باشگاه، سایپایی‌ها در بندر عباس چه نتیجه‌ای کسب می‌کنند.

 تیم شهرداری بندرعباس هم که یک رده پایین‌تر از سایپا در جدول قرار دارد، شهرداری در بازی قبلی خود مقابل همتای تبریزی تن به شکست یک بر صفر داده تمام امیدهای خود را به این بازی بسته تا سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

به گزارش فارس، تیم سایپا شمال با 21 بازی و کسب 29 امتیاز در رده هفتم جدول گروه (ب) قرار دارد و تیم شهرداری بندر عباس با همین تعداد بازی و کسب 28 امتیاز یک رده پایین‌تر از سایپا شمال در رده هشتم قرار گرفته است.

انتهای پیام/86017/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول