اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

روستاهای شهرستان خرم‌دره مشکل آب شرب ندارند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: در حال حاضر هیچ روستایی در شهرستان خرم‌دره مشکل آب شرب ندارد.

روستاهای شهرستان خرم‌دره مشکل آب شرب ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عمران و آبادانی روستاها اظهار داشت: در دهه فجر سال‌جاری آب شرب دو روستای قلعه حسینیه و شویر تحویل داده شد.

وی افزود: در حال حاضر هیچ روستایی در شهرستان خرم‌دره مشکل آب شرب ندارد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره به بحث گازرسانی به روستاهای این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: تا خرداد ماه سال آینده گازرسانی به همه روستاهای شهرستان خرم‌دره به غیر از روستاهای انجلین و اسلام‌آباد به پایان می‌رسد.

وی افزود: قول گازرسانی به دو روستای انجلین و اسلام‌آباد را نیز گرفته‌ایم ولی اتمام آن در دولت بعد به وقوع می‌پیوندد.

نوری‌پور به طرح هادی روستاهای شهرستان خرم‌دره اشاره و تصریح کرد: امروز همه روستاهای شهرستان دارای طرح هادی هستند که در حال اجراست.

وی افزود: امسال نیز اعتبار خوبی در این زمینه داشتیم و بنیاد مسکن نیز کارهای خوبی را در روستاها انجام داده است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به حضور بیش از 50 واحد تولیدی بزرگ و کوچک در شهرستان خرم‌دره اظهار داشت: حضور سرمایه‌گذاران در خرم‌دره به دلیل نزدیکی این شهرستان به مرکز کشور و مرکز استان برای آنها مفید است.

وی افزود: تمام زیرساخت‌های شهرک صنعتی خرم‌دره آماده بوده و بحث گاز و برق نیز در شهرک صنعتی موجود و برای سرمایه‌گذاران مهیا شده است.

نوری‌پور با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در بخش گردشگری ابراز داشت: آب و هوای این شهرستان مهمترین بحث در تقویت گردشگری استان است‌.

وی اضافه کرد: در حال حاضر سه سد در سه ضلع خرم‌دره شامل سد کینه‌ورس، سد شویر و سد خلیفه‌لو می‌تواند برای گردشگران جالب باشد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به راه‌اندازی باشگاه ورزش‌های هوایی در خرم‌دره تصریح کرد: باشگاه ورزش‌های هوایی خرم‌دره یکی از پروژه‌های مهم جذب گردشگر محسوب می‌شود که برای نخستین بار در استان زنجان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه شهرستان خرم‌دره بر اساس سرشماری سال 85 دارای بیشترین نرخ بیکاری بود، گفت: در حال حاضر نرخ بیکاری در شهرستان کاهش پیدا کرده است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره در ادامه با اشاره به پروژه ایستگاه راه‌‌آهن خرم‌دره اضافه کرد: از محل اعتبار مدیریت بحران درصدد هستیم که کاری کنیم تا قطارها در خرم‌دره توانایی دور زدن پیدا کنند.

وی با بیان اینکه تحقق این مهم اعتبار زیادی می‌خواهد، ابراز داشت: در صورت تحقق این پروژه، خرم‌دره به یکی از مراکز مهم راه‌آهن تبدیل می‌شود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به برگزاری سومین همایش روزی برای خرم‌دره اظهار داشت: هدف از اجرای همایش، جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری در شهرستان خرم‌دره بود.

وی افزود: شناسایی ظرفیت‌های شهرستانی و ارائه راهکارهایی برای برخی از موانع سرمایه‌گذاری در شهرستان از دیگر اهداف برگزاری این همایش محسوب می‌شد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: این برنامه‌ها در زمینه جذب سرمایه‌گذار و حمایت از واحد‌های تولیدی به ویژه تحقق شعار سال مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

وی افزود: همه مسئولان باید با همه تلاش برای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گام‌های مثبتی برداشته و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

انتهای پیام/73001/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول