اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد

کمترین جرائم رایانه‌ای در شهرستان بهمئی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان بهمئی گفت: بر اساس آمار، کمترین جرائم رایانه‌ای و فعالیت‌های غیرمجاز فرهنگی در این شهرستان انجام می‌شوند.

کمترین جرائم رایانه‌ای در شهرستان بهمئی

محمود عدالت‌پرور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، نظارت را مهم‌ترین اهرم بازدارنده در زمینه فعالیت‌های غیرمجاز فرهنگی در سطح عموم جامعه است. 

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان بهمئی با بیان اینکه نظارت مستمر بر مراکز فرهنگی و واحدهای رایانه‌ای و سمعی بصری یک ضرورت انکار ناپذیر است، افزود: این نظارت‌ها باید ادامه و تدوام داشته باشد.

وی با تقدیر از اداره ارشاد اسلامی و کارشناسان سمعی بصری بهمئی شهرستان بهمئی گفت: این نظارت‌های مجدانه و مستمر موجب شده تا اکنون شاهد یک منیت مطلوبی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و رایانه‌ای در این شهرستان به وجود بیاید.

عدالت‌پرور از عنوان کم‌تخلف‌ترین شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه جرائم رایانه‌ای به نام شهرستان بهمئی خبر داد و گفت: به لطف همین اقدامات شایسته، شهرستان بهمئی عنوان کم‌تخلف‌ترین شهرستان این استان را در حوزه تخلفات رایانه‌ای کسب کرد. 

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان بهمئی از برخورد جدی با افرادی خبر داد که در حوزه‌های غیرمجاز فرهنگی و سمعی و بصری فعالیت دارند.

وی بیان کرد: تاکنون از طریق رسانه‌ها نحوه مجازات متخلفین فعالیت‌های غیرمجاز فرهنگی به مردم اطلاع‌رسانی شده است و مردم مطمئن باشند که پلیس با متخلفین فرهنگی به طور جد و بر اساس قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/82005/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول