اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر میراث فرهنگی البرز:

ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی البرز آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: مدیر میراث فرهنگی، ‌صنایع دستی و گردشگری شهرستان البرز گفت: به منظور ساماندهی و هماهنگی برنامه‌ها و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران نوروزی سال 92، ستاد تسهیلات سفر این شهرستان آغاز به کار کرد.

ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی البرز آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، احمد اصغری بیان کرد: فعالیت ستاد تسهیلات سفر شهرستان البرز به صورت رسمی از 25 اسفند ماه سال 91 آغاز و به ریاست فرماندار در شهرستان و شهرداران در شهرها تا 15 فروردین‌ ماه سال 92 ادامه دارد که به ارائه خدمات به مسافران می‌پردازند.

اصغری با اشاره به ارائه خدمات این ستاد افزود: نظارت دقیق بر ارائه خدمات مطلوب تأسیسات گردشگری شهرستان البرز شامل مهمان‌پذیرها، رستوران‌ها، مجتمع‌های بین‌راهی و غیره، برپایی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در سطح شهرستان البرز و همچنین فعالیت واحدهای گشت سیار به منظور راهنمایی مسافران در ایام نوروز از اقداماتی است که برای رفاه گردشگران انجام خواهد شد و تمام تلاش ما بر این است که مسافران و گردشگران بتوانند در طول ایام نوروز با امنیت خاطر و رضایت کامل از استان قزوین بازدید کنند.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان البرز یادآور شد: علاوه بر ارائه خدمات گردشگری به مسافران و برنامه‌های متنوع برای گشت و گذار در شهرستان البرز، موزه طبیعی شهر محمدیه نیز پذیرای مسافران نوروزی خواهد بود.

وی اذعان داشت: برای راهنمایی مهمانان نوروزی ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی در ورودی شهرها مستقر شده و بروشورهای معرفی، نقشه و اقلام تبلیغاتی برای راهنمایی میهمانان توزیع خواهد شد.

اصغری عنوان کرد: کمپ‌های مشترک اطلاع‌رسانی با همکاری هلال‌احمر، نیروی انتظامی و میراث فرهنگی در مبادی ورودی‌های شهرهای شهرستان البرز کتابچه راهنمای سفر استان قزوین را در اختیار مسافران قرار داده تا آثار تاریخی، مناطق گردشگری و صنایع دستی استان به این عزیزان معرفی شود.

انتهای پیام/2667/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول