اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی کرمان خبر داد

راه‌اندازی 330 غرفه صنایع دستی در نوروز/تخفیف 10 درصدی هتلداران کرمان به مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: 330 غرفه صنایع دستی در قالب 15 نمایشگاه صنایع دستی طی ایام نوروز در استان کرمان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی 330 غرفه صنایع دستی در نوروز/تخفیف 10 درصدی هتلداران کرمان به مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین شمس‌الدینی ظهر امروز در نشست اعضای ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان اظهار داشت: با توجه به تبلیغات سوء دشمنان در مورد تحریم‌ها برای کاهش سرزندگی مردم باید در راستای ایجاد شور و نشاط هرچه بیشتر در جامعه طی ایام نوروز تلاش کنیم.

وی از تدوین کتابچه سفر، نقشه و بنرهای خوش‌آمدگویی توسط ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان خبر داد و خاطر نشان کرد: نمایشگاه صنایع دستی با 330 غرفه در 15 شهرستان در ایام نوروز سال جاری دایر می‌شود.

شمس‌الدینی با اشاره به اینکه جشن‌های نوروزی تا روز چهارم فروردین در مناطق مختلف استان کرمان برگزار می‌شود، ابراز داشت: آیین افتتاح برنامه‌های نوروزی در 19 اسفند با حضور رئیس جمهور در تهران برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: جشن تحویل سال نو در محل ستاد تسهیلات نوروزی در محل یخدان مؤیدی کرمان از ساعت 10 صبح تا 22 برگزار می‌شود و این جشن شامل برنامه‌هایی از جمله اجرای زنده موسیقی، هنرنمایی گروه‌های هنری و برپایی چادرهای عشایر است.

این مسئول فرهنگی از برگزاری جشن ویژه سال تحویل در محل باغ شاهزاده ماهان با حضور فرهیختگان و مردم خبر داد و افزود: بازدید نظارتی از 23 بهمن در سراسر استان کرمان آغاز شده است و مراکز اقامتگاهی و بین‌راهی مورد بازدید قرار گرفته‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان ابراز داشت: هتلداران استان کرمان 10 درصد تخفیف را برای مسافران نوروزی در نظر گرفته‌اند.

انتهای پیام/80019/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول