اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون:

آماده استقبال از مسافران نوروزی هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: با همه توان آماده استقبال از مسافران نوروزی هستیم.

آماده استقبال از مسافران نوروزی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین مصلحی‌پور ظهر امروز در نشست با اعضای ستاد اسکان مسافران نوروزی بردخون اظهار داشت: تکریم و خدمات دهی به مسافران و مهمانان نوروزی که در منطقه اقامت یا از این شهر عبور می‌کنند وظیفه همه ما است و کارکنان اداری و فرهنگیان با همه توان در این زمینه تلاش می‌کنند.

وی افزود: بردخون از مسیر ساحلی به عنوان ورودی شهرستان دیر به شمار می‌رود و تعدادی از مسافران برای عزیمت به مرکز استان یا شهرها و مناطق جنوبی استان و کشور از این منطقه عبور خواهند کرد که ممکن است نیاز به اقامت یا پشتیبانی داشته باشند.

مصلحی پور اضافه کرد: دو مدرسه با 10 کلاس و همه تجهیزات اقامتی و رفاهی در مرکز شهر برای حضور مسافران نوروزی فرهنگی و غیرفرهنگی پیش بینی شده است و مدارس روستاها و شهر نیز در صورت نیاز آماده خدمت به آنان خواهند بود و از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نمی‌کنند.

دبیر شورای آموزش و پرورش بردخون ادامه داد: با همکاری و همراهی نهادها و ادارات تلاش داریم جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی منطقه تدوین و در اختیار مسافران قرارگیرد و با نصب بنر و تراکت در پایگاه‌های اسکان در ورودی و خروجی بخش اطلاع رسانی لازم به آنان صورت گیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: وجود جزایرخان، تهمادو، ام الگرم و نخیلو و بهشت پرندگان، ساحل دلپذیر، درختان حرا، اماکن مذهبی نظیرامامزاده‌ها، مزارع کشاورزی و اماکن دیدنی وتفریحی در منطقه موجب جذب مسافران و هموطنان به بردخون خواهد شد.

در ادامه حسین واعظ کارشناس تعاون و دبیر ستاد گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و آمادگی برای نوروز 92 ارائه کرد و سایر اعضاء پیرامون چگونگی فعالیت در این ایام راهکارهای خود را بیان کردند.

انتهای پیام/66003/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول