اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر خبر داد

۲۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در پلد‌ختر در نظر گرفته شد

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۲۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی و راهیان نور در این شهرستان آماده شده است.

۲۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در پلد‌ختر در نظر گرفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی عصر امروز در جمع مدیران شهرستان پلدختر با بیان اینکه تمام مقدمات پذیرایی از مسافران نوروزی در سطح شهرستان پلدختر مهیا است گفت: این شهرستان با موقعیت خاص جغرافیایی و آثار و ابنیه متعدد تاریخی و فرهنگی آماده استقبال و پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی به ویژه راهیان نور است.

وی به موقعیت خاص جغرافیایی این شهرستان اشاره کرد و افزود: نوروز و سفرهای نوروزی بهترین زمان برای معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری هر منطقه است و این شهرستان به خاطر قرار گرفتن در کنار جاده شمال به جنوب کشور و همچنین وجود ده‌ها اثر ماندگار تاریخی و مناظر بدیع و تالاب‌های چندگانه پلدختر را از مناطق مسافر‌پذیر و گردش‌پذیر در ایام نوروز تبدیل کرده است.

رشیدی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تأمین امنیت و رفاه و پذیرایی از مسافران نوروزی در شهرستان پلدختر اندیشیده شده است، افزود: این شهرستان آماده استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی است که باید با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی مسئول با تمام امکانات فضاهای خوبی برای اسکان مسافران در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: مسئولان ذیربط زمینه و بستر لازم را برای مسافرت گردشگران و مسافران نوروزی را فراهم کنند تا مسافران با خاطره‌ای خوش از مکان‌های تاریخی و طبیعی شهرستان بازدید کنند.

فرماندار پلدختر همچنین از مسئولان خواست در زمینه تهیه بروشور راهنمای گردشگری، نصب تابلوهای مناسب، بازدید‌ از راه‌های مواصلاتی، بازدید از مناطق دیدنی و آثار تاریخی، نظافت معابر و ... برنامه‌ریزی کنند.

رشیدی ابراز امیدواری کرد: با یک تعامل مناسب و فراهم آوردن تمام تسهیلات لازم برای مسافران نوروزی بتوانیم محیطی سراسر شاد و جذابی را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/2304/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول