اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم خبر داد

آمادگی دستگاه‌ها برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار رباط کریم از آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان این شهرستان به منظور ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد.

آمادگی دستگاه‌ها برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی

بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: هم‌اکنون دستگاه‌های خدمات‌رسان در این شهرستان آمادگی‌های خود را به منظور ارائه خدمات به مسافران و شهروندان در ایام نوروز اعلام کرده‌اند که امیدواریم براساس تمهیدات اندیشیده شده بتوانیم نیازهای مردم و مسافران را در این ایام تأمین کنیم.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در ستاد تسهیلات نوروزی به جدیت انجام شده است معرفی جاذبه‌های گردشگری در این شهرستان است که علاوه بر شناساندن این اماکن فرهنگی و تاریخی و گردشگری می‌توانیم در جذب گردشگر نیز گام برداشته و تحولات اقتصادی بسیار خوبی را برای شهرستان ایجاد کنیم.

فرماندار رباط کریم با بیان اینکه این شهرستان با قدمت هفت هزار ساله و دارای چندین اثر تاریخی ثبت شده ملی است افزود: متأسفانه این آثار به خوبی معرفی نشده‌اند لذا ایام سال نو فرصت مناسبی برای معرفی این آثار به شهروندان و سایر هموطنانی است که از این شهرستان عبور می‌کنند.

سلیمان‌پور افزود: امسال ستاد تسهیلات نوروزی با شعار طرح سفر مهر نامگذاری شده است لذا تمام اعضای این ستاد تمام توان و تلاش خود را به منظور ارائه خدمات به مردم و مسافران به کارگرفته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی پلیس راه شهرستان در این زمینه، تصریح کرد: پلیس راه با استقرار نیروهای خود در جاده‌ها نسبت به تردد روان وسایل نقلیه در راه‌های مواصلاتی این شهرستان در ایام نوروز اقدام می‌کند.

فرماندار رباط کریم همچنین از آمادگی جمعیت هلال‌احمر رباط کریم خبر داد و اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر همراه با سایر دستگاه‌های امدادی و پزشکی همچون سال‌های گذشته با استقرار اکیپ‌های امداد و نجات در کنار اکیپ‌های پلیس راه و جاده‌ها در خدمت مردم است.

سلیمان‌پور پخش بروشور و راهنمای گردشگری در ورودی‌های شهرستان را از دیگر اقداماتی دانست که در ایام نوروز شاهد اجرای آن خواهیم بود.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول