اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر خبر داد

شگفت‌انگیزترین غار آبی جهان آماده پذیرایی از مسافران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر از آمادگی شگفت‌انگیزترین غار آبی جهان در میزبانی از مسافران نوروزی خبر داد.

شگفت‌انگیزترین غار آبی جهان آماده پذیرایی از مسافران

حسن اسلامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بزرگترین غار آبی جهان در تعطیلات نوروز پذیرای مسافران و مهمانان از اقصی نقاط جهان است.

وی تصریح کرد: غار آبی علیصدر با آمادگی کامل و تمهیداتی که در راستای ارائه خدمات به مهمانان تدارک دیده است، میزبان مسافران داخلی و خارجی در سال 92 خواهد بود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر بیان داشت: مجتمع سیاحتی علیصدر در تعطیلات نوروزی از ساعت 7 صبح تا 22 آماده خدمات‌رسانی به بازدیدکنندگان از شگفت‌انگیزترین غار جهان است.

وی با اشاره به تبلیغات گردشگری این مجتمع یادآور شد: در راستای معرفی و اطلاع‌رسانی غار علیصدر به همگان، 100 هزار بروشور به چاپ رسیده که در این ایام توزیع می‌شود.

اسلامیان در خصوص پیش‌فروش بلیط غار عیلصدر نیز خاطرنشان کرد: قبل از شروع تعطیلات نوروزی سایت غار بروزرسانی و فعال می‌شود که مسافران داخلی و خارجی می‌توانند با مراجعه به سایت alisadr.com بلیط غار را رزرو کنند.

به گفته وی، این سایت با دارا بودن دفتر مرکزی و آژانس مسافرتی دارند آماده ارائه خدمات به مسافران است.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر از آمادگی و فعال بودن مجتمع عباس‌آباد خبر داد و گفت: این مجتمع در این ایام به مسافرانی که از تپه سیاحتی عباس‌آباد بازدید می‌کنند، خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت اسکان این مجتمع در پذیرایی از مسافران اذعان کرد: 30 سوئیت مجتمع عباس‌آباد نیز برای پذیرایی از مهمانان آماده است.

انتهای پیام/89003/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول