اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون‌های فرهنگی مساجد البرز خبر داد

تجهیز 11 مسجد بین‌راهی برای مسافران نوروزی در البرز

خبرگزاری فارس: مسئول کانون‌های فرهنگی مساجد البرز از تجهیز 11 مسجد بین‌راهی برای استفاده مسافران نوروزی خبر داد.

تجهیز 11 مسجد بین‌راهی برای مسافران نوروزی در البرز

حجت‌الاسلام سیداکبر موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات به مسافران این تعداد مسجد بین‌راهی برای اسکان و پذیرایی از مسافران در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در این راستا از تعداد 11 مسجد بین‌راهی در نظر گرفته شده، هشت مسجد در جاده چالوس، یک مسجد در آزادراه کرج – قزوین و دو مسجد در مسیر تهران –کرج است که همگی آنها به ملزومات اولیه نظیر وسایل گرمایشی، سرمایشی و سایر امکانات مجهز شده‌اند.

موسوی در ادامه سخنان خود از غبارروبی مساجد این استان تا قبل از آغاز سال جدید خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده کلیه مساجد این استان غبارروبی خواهد شد.

وی گفت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که مسافران برای انجام واجبات بتوانند از مساجد استفاده کرده و از امکانات آن بهره‌مند شوند.

موسوی با اشاره به تردد بی‌شماری مسافر از این استان افزود: این اقدام در راستای خدمات‌رسانی به مسافران و شهروندان انجام شده است.

مراسم تحویل سال نو در تمام مساجد البرز برگزار می‌شود

مسئول کانون‌های فرهنگی مساجد البرز گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده مراسم لحظه تحویل سال نو در تمام مساجد البرز برگزار می‌شود.

موسوی ادامه داد: در این راستا 900 مسجد در این استان آمادگی‌های لازم برای برگزاری مراسم لحظه تحویل سال نو را دارند.

وی گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری که با حمایت دولت نهم و دهم بار دیگر جایگاه خود در مساجد را بازیافتند، لذا امروز به لحاظ کمی و کیفی گسترش چشمگیری را شامل شده‌اند که با جذب جوانان از طیف‌های مختلف، از محیط امن و مقدس مساجد در جهت پرورش نسلی معتقد و ملتزم به ارزش‌های نظام اسلامی بهره می‌برند.

انتهای پیام/2302/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول