اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهاردهم اسفند ماه صورت می‌گیرد

برگزاری همایش طبیعت نیکوکار در باقرشهر

خبرگزاری فارس: همایش طبیعت نیکوکار با حضور کارشناسان منابع طبیعی در باقرشهر برگزار می‌شود.

برگزاری همایش طبیعت نیکوکار در باقرشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همایش طبیعت نیکوکار با حضور کارشناسان منابع طبیعی چهاردهم اسفند ماه در باقرشهر برگزار می‌شود.

بهنام جباری در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: مراسم به‌مناسبت منابع طبیعی و درختکاری هرساله در باقرشهر انجام می‌شود اما در سال جاری با یک شرایط ویژه‌تر این مراسم پیگیری و اجرا می‌شود.

مسئول فضای سبز شهرداری باقرشهر با اشاره به شعار روز درختکاری گفت: شعاری که در سال جاری از سوی منابع طبیعی برای روز درختکاری اعلام شده است «منابع طبیعی و سرمایه طبیعی» است که کل پروژه‌های باقرشهر با این سرفصل آغاز می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ویژه برنامه باقرشهر به‌مناسبت هفته درختکاری بیان داشت: با توجه به اینکه حجم برنامه‌ها در روز درختکاری بسیار زیاد است در باقرشهر برنامه‌ها را از یک روز جلوتر آغاز می‌کنیم.

جباری «طبیعت نیکوکار» را عنوان همایش آغازین این هفته در باقرشهر اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه این همایش روز چهاردهم اسفند ماه و همزمان با روز نیکوکاری برگزار می‌شود این همایش را با عنوان «طبیعت نیکوکار» نامگذاری کرده‌ایم.

مسئول فضای سبز شهرداری باقرشهر در تشریح این همایش گفت: همایش طبیعت نیکوکار با سخنرانی محمدرضا محمودی معاون استاندار تهران مباحث تخصصی محیط زیست پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: کارشناسان منابع طبیعی، محیط زیست، جهاد کشاورزی و ... با حضور در این مراسم به تبادل نظر می‌پردازند.

تقدیر از فعالان عرصه فضای سبز

جباری تقدیر از فعالان عرصه فضای سبز را از دیگر برنامه‌های این همایش دانست و تاکید کرد: تقدیر از صنایع سبز باقرشهر که در امر توسعه و نگهداری فضای سبز فعالیت چشمگیری داشته‌اند، تقدیر از صنوف سبز باقرشهر که در امر نگهداری فضای سبز شهرداری و معابر شهر تلاش داشته‌اند، تقدیر از مدارزس سبز که در امر نگهداری و توسعه فضای سبز فعالیت داشته‌اند از دیگر برنامه‌های این همایش بزرگ است.

مسئول فضای سبز شهرداری باقرشهر با اشاره به نحوه انتخاب برگزیدگان این بخش‌ها گفت: برگزیدگان این سه گروه بر اساس بررسی کارشناسان شهرداری و کارگروه فضای سبز باقرشهر تشخیص و معرفی می‌شوند.

کاشت 7000 اصله نهال در باقرشهر

جباری از کاشت 3 هزار اصله نهال توسط مدعوین همایش بزرگ طبیعت نیکوکار در دو نقطه باقرشهر خبر داد و گفت: حاضران در این همایش پس از پایان مراسم با حضور در دو نقطه باقرشهر بیش از 3 هزار اصله نهال را غرس می‌کنند.

مسئول فضای سبز شهرداری باقرشهر همچنین از توزیع 4 هزار اصله نهال به‌صورت رایگان در بین شهروندان باقرشهری خبر داد و تصریح کرد: در طول مدت هفته درختکاری بیش از 4 هزار اصله نهال به‌صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار داده می‌شود.

نمایشگاه و فروشگاه گل و گیاه

جباری در پایان خاطرنشان کرد: همزمان با هفته درختکاری نمایشگاه و فروشگاه گل و گیاه شامل گل‌های فضای باز و آپارتمان در مرکز تولیدات گیاهی شهرداری باقرشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2462/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول