اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قزوین:

97 درصد فضای سبز قزوین با آب خام آبیاری می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: بیش از 97 درصد از فضای سبز شهر قزوین با آب خام آبیاری می‌شوند.

97 درصد فضای سبز قزوین با آب خام آبیاری می‌شوند

سیدمهدی کاظمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در سال جاری برای توسعه شبکه آب خام فضای سبز شهر قزوین دو میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار صرف شده و با اقدامات زیربنایی و مهمی که تاکنون انجام شده بیش از 97 درصد فضای سبز این شهر با آب خام آبیاری می‌شوند.

وی تصریح کرد: شهر قزوین جزو شهرهای برتر و پیشرو در زمینه استفاده از آب خام و اجرای سیستم‌های آبیاری نوین است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قزوین افزود: در سال جاری و با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال، 18 مکان جدید که پیش از این با آب شرب آبیاری می‌شدند، تحت پوشش شبکه آب خام قرار گرفتند.

گفتنی است، بوستان‌های دستغیب، اقاقیا، نارنج، اصفهان، رز، اندیشه و بلوارهای صیاد شیرازی، ارتباطات، خرمشهر و ... که برای آبیاری از طریق انشعابات آب شهری آبیاری می‌شدند، تحت پوشش شبکه آب خام قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در این راستا عملیات اجرایی تأمین، انتقال و توزیع آب خام فضای سبز در مناطق فوق اجرایی شده و در حال حاضر فقط حدود سه درصد از عرصه‌های فضای سبز شهر با آب شرب آبیاری می‌شوند که امید می‌رود در آینده‌ای نزدیک، آب مورد نیاز برای آبیاری فضای سبز کاملا جدا از شبکه آب شرب شهری تأمین شود.

انتهای پیام/2667/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول