اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان مطرح کرد

توسعه فضای سبز زمینه‌ساز آرامش و نشاط شهروندان

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: توسعه فضای سبز با توجه به وضعیت جغرافیایی، ضمن اینکه چهره شهر را زیبا می‌کند، موجب آرامش و ایجاد نشاط در بین شهروندان نیز خواهد شد.

توسعه فضای سبز زمینه‌ساز آرامش و نشاط شهروندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد جعفری‌نسب صبح امروز در بازدید از پروژه‌های عمران شهری دلوار گفت: در چند سال اخیر تلاش‌های فراوانی در راستای بهبود مبلمان شهری شهر صورت گرفته است اما تا رسیدن به نمای مطلوب شهری راهی طولانی در پیش است که نیاز به همت و تلاش مضاعف مدیران دستگاه‌های اجرایی و همکاری و مشارکت مردمی در کنار مجموعه تلاشگر شهرداری و شورای شهر است.

فرماندار تنگستان افزود: توسعه فضای سبز با توجه به وضعیت جغرافیایی، ضمن اینکه چهره شهر را زیبا می‌کند، موجب آرامش و ایجاد نشاط در بین شهروندان نیز خواهد شد.

وی تسریع در اجرا و اتمام پروژه‌ها عمران شهری را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: سرعت عمل در اجرای پروژه‌های عمران شهری به ویژه روشنایی خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر رضایت مردم را در بر دارد. 

فرماندار تنگستان در بازدید از میادین مرزبانان دلوار گفت: برای اجرای این دو میدان  اعتباری بالغ بر 650 میلیون تومان هزینه شده است که این دو میدان با مساحت 800 مترمربع دارای دو المان است و در اسفند ماه سال‌جاری تکمیل و جلوه زیبایی به ورودی شهر دلوار خواهند داد.

جعفری نسب در بازدید از پارک ساحلی افزود: برای احداث 12 چشمه بهداشتی این پارک 40 میلیون تومان هزینه شده است همچنین برای ایجاد روشنایی در جاده ورودی و محیط پارک 53 عدد پایه روشنایی اختصاص داده شده است.

فرماندار تنگستان از جایگاه CNG شهر دلوار نیز بازدید کرد. گفتنی است جایگاه CNG شهر دلوار با اعتبار یک میلیارد تومان در زمینی به مساحت 1200 متر مربع در حال احداث است و در 15 اسفند ماه سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و به شهروندان دلواری ارائه خدمت خواهد کرد.

انتهای پیام/66004/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول