اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

محصولات ارگانیک جنوب کرمان قابلیت خرید بالایی در جهان دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: محصولات جنوب کرمان در جهان دارای قابلیت خرید بالایی هستند که راز و رمز آن ارگانیک بودن این محصولات است.

محصولات ارگانیک جنوب کرمان قابلیت خرید بالایی در جهان دارد

فرج‌الله عارفی امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه جانبی همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری جنوب کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار داشت: راه‌اندازی این همایش کار بسیار ارزشمندی است که صورت گرفته و در بحث پشتیبانی کشاورزی اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی استقبال مردم را از این همایش بسیار عالی خواند و افزود: کارشناسان و مسئولان نیز با حضور در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری جنوب کرمان تلاش می‌کنند تا با تبادل علم رونق خوبی به این منطقه بدهند.

عارفی تصریح کرد: با توجه به اینکه بازار جهانی خریدار محصولات سالم است، مبارزه بیولوژیک با آفت‌ها باید در آینده بیشتر و به صورت علمی‌تر دنبال شده و کلاس‌های علمی بیشتری برای کشاورزان برگزار شود.

وی ابراز داشت: محصولات جنوب کرمان در جهان دارای قابلیت خرید بالایی هستند که راز و رمز آن ارگانیک بودن این محصولات است، اما با ابراز تأسف دست بشر گاهی خللی در این موارد ایجاد کرده است که می‌طلبد، کارشناسان جهاد کشاورزی تلاش خود را در این زمینه دوچندان کنند.

حسن مرادی فرماندار رودبار نیز در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش گذر از وضع موجود به وضع مطلوب است تا از تولید هزینه‌بر به تولید سودده و باصرفه دست یابیم.

حجت‌الاسلام عباس گروهی امام جمعه رودبار اظهار داشت: «هر کس آب و خاک مناسب داشته باشد و فقیر بماند، او از رحمت خداوند دور شده است»، این روایت باید نصب‌العین ما قرار گیرد، زیرا جنوب کرمان قطب کشاورزی کشور است و می‌تواند برای همه ایران اسلامی منشأ خیر و برکت باشد.

وی اذعان داشت: با وجود این آب و خاک مناسب هنوز در این مناطق فقر و محرومیت وجود دارد که می‌‌طلبد، مشکل آن ریشه‌یابی شود و دولت نیز نگاه ویژه‌ای به این مناطق داشته باشد تا بخشی از مشکلات مردم محروم این منطقه را رفع کند.

انتهای پیام/80004/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول