اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

تصویب 28 طرح بالای 50 میلیون تومان کشاورزی در اردبیل

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل از تصویب 28 طرح بالای 50 میلیون تومان کشاورزی در استان اردبیل خبر داد.

تصویب 28 طرح بالای 50 میلیون تومان کشاورزی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در کارگروه توسعه کشاورزی اردبیل اظهار داشت: این 28 طرح‌ شامل چهار طرح از نمین، پنج طرح از اردبیل، یک طرح از گرمی، چهار طرح از خلخال، یک طرح از سرعین، سه طرح از پارس‌آباد، 9 طرح از مشگین‌شهر و یک طرح از نیر بوده که به تصویب اعضای کارگروه توسعه کشاورزی استان رسیده است.

وی عمده طرح‌های بالای 50 میلیون تومان را اعم از احداثی و توسعه صنایع غذایی، پرورش آبزیان، پرواربندی گوساله، پرورش مرغ تخم‌گذار، پنیرسازی و همچنین طرح‌های خرید ادوات کشاورزی عنوان کرد.

استاندار اردبیل یادآور شد: در مجموع طی دو هفته اخیر 372 طرح زیر 50 میلیون تومان نیز در کارگروه‌های شهرستانی مصوب و به بانک کشاورزی برای پرداخت ابلاغ شده است.

نیکزاد بیان داشت: این طرح‌ها شامل 125 طرح از گرمی، 75 طرح از خلخال و 172 طرح از نیر می‌باشد که در مجموع 372 طرح زیر 50 میلیون تومان مصوب و برای پرداخت به بانک کشاورزی ارجاع داده شده است.

این مسئول اظهار داشت: به غیر از شهرهای گرمی، خلخال و نیر در بقیه شهرستان‌ها جلساتی برگزار نشده که گاهی این حرکت نامتوازن سبب می‌شود برخی از جلسات ما پرحجم و برخی دیگر کم حجم باشد.

رئیس کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان اردبیل طرح‌های مصوب زیر 50 میلیون تومان را شامل توسعه مکانیزاسیون، مایه‌کوبی، خرید بذر سیب زمینی، پرواربندی بره و... اعلام کرد.

از تعهد 132 میلیارد تومان استان تاکنون 58 میلیارد تومان در بخش کشاورزی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود رقم تسهیلاتی بانک کشاورزی را در توسعه بخش کشاورزی 132 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: به همین میزان طرح در کارگروه‌های استانی و شهرستانی مصوب شده و به بانک کشاورزی برای پرداخت ارسال شده است.

این مسئول رقم عقد قرارداد را 70 میلیارد تومان و پرداختی‌ها را نیز 58 میلیارد تومان اعلام کرد.

نیکزاد بیان داشت: ما هیچ مشکلی در تکمیل و ارجاع پرونده‌ها به بانک کشاورزی نداریم چرا که به اندازه کافی پرونده برای جایگزینی طرح‌های مشکل‌دار به ویژه عدم تامین وثیقه وجود دارد تا بتوانیم آن‌ها را جایگزین پرونده‌های خارج شده کنیم.

انتهای پیام/62001/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول