اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خدابنده:

خدابنده رتبه نخست معرفی طرح‏های توسعه کشاورزی را دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار خدابنده با اشاره به توسعه کشاورزی ‌خدابنده گفت: خدابنده رتبه نخست استان در معرفی طرح‏های توسعه کشاورزی را دارد.

خدابنده رتبه نخست معرفی طرح‏های توسعه کشاورزی را دارد

علی یوسفی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: شهرستان خدابنده در طرح‏های توسعه کشاورزی در سطح استان عملکرد بسیار مناسبی داشته است.

وی توسعه بخش کشاورزی در خدابنده را مورد تاکید قرار داد و افزود: شهرستان خدابنده در راستای ارتقای کشاورزی اقدامات مناسبی انجام داده است. 

فرماندار خدابنده به پرونده‌های توسعه کشاورزی اشاره کرد و یادآور شد: بیش از 80 میلیارد ریال تسهیلات در بانک عامل سهم شهرستان خدابنده بوده است.

وی با اشاره به اعمال مقررات داخلی بانک‏های عامل در ارائه تسهیلات، خاطرنشان کرد: اعمال آئین‌نامه‏های داخلی در بانک‏ها موجب ایجاد مشکل شده است.

* معرفی 585 پرنده توسعه کشاورزی به بانک‏های عامل

یوسفی از معرفی 585 پرنده توسعه کشاورزی این شهرستان به بانک‏های عامل خبر داد و گفت: بانک‏های عامل باید بررسی لازم را انجام دهند.

فرماندار خدابنده با بیان اینکه 198 درصد پرونده توسعه کشاورزی ارائه شده است، افزود: تنها 10 پرونده در بانک‏ها برای ارائه تسهیلات مصوب شده است.

وی به مبلغ مصوب برای ارائه به طرح‏های کشاورزی شهرستان خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر ریالی پرداخت نشده است.

*340 پرونده توسعه کشاورزی در دست بررسی است

یوسفی با بیان اینکه 340 پرونده نیز در حال بررسی قرار دارد، افزود: پرونده‏های طرح‏های توسعه کشاورزی باید برای ارائه تسهیلات به شکل مناسبی بررسی شوند.

فرماندار خدابنده با اشاره به متقاضیان طرح‏های توسعه کشاورزی در شهرستان خدابنده خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای اجرای طرح‏های متقاضیان صورت گیرد.

وی توجه به درخواست‌های متقاضیان را مورد تاکید قرار داد و افزود: برخی از متقاضیان خواستار استفاده از امکاناتی به غیر از تسهیلات بانکی هستند.

یوسفی با بیان اینکه متقاضیان خواستار مساعدت در ارائه زمین، آب و برق هستند، خاطرنشان کرد: باید نسبت به تامین نیازهای متقاضیان اهتمام ورزید.

فرماندار خدابنده از افتتاح 80 پرونده توسعه کشاورزی در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: افتتاح این طرح‏ها گام مهمی در توسعه کشاورزی شهرستان خدابنده است.

*اعتبار 60 میلیارد ریالی برای راه‏اندازی واحدهای توسعه کشاورزی

وی به اعتبار طرح‏های افتتاحی اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 60 میلیارد ریال برای راه‏اندازی واحدهای توسعه کشاورزی هزینه شده است.

یوسفی با بیان اینکه باید نسبت به توسعه در بخش کشاورزی تلاش بیشتری صورت گیرد، گفت: اقدامات مناسبی برای توسعه طرح‏های کشاورزی شهرستان خدابنده صورت گرفته است.

انتهای پیام/73002/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول