اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران خبر داد

اختصاص 122 میلیارد تومان به طرح‌های کشاورزی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران، گفت: 122 میلیارد تومان اعتبار به 161 طرح بزرگ کشاورزی مازندران اختصاص یافته است.

اختصاص 122 میلیارد تومان به طرح‌های کشاورزی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رضا عظیمی سه‌شنبه‌شب در جلسه توسعه کشاورزی در سالن شماره یک استانداری مازندران، اظهار داشت:‌ تسهیلات بخش توسعه کشاورزی از محل صندوق حمایت و بانک کشاورزی پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: این اعتبار 146 میلیارد و 900 میلیون تومان از محل تسهیلات کشاورزی و 39 میلیارد و 600 تومان از محل صندوق حمایت است.

عظیمی با بیان اینکه این میزان اعتبار در تسهیلات در قالب شش هزار و 946 طرح به بانک معرفی شده است، خاطرنشان کرد:‌ از میزان 161 درصد اعتباراتی که در اختیار بانک بود، طرح معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه خالص طرح‌ها و پذیرش بانک‌ها 106 درصد و در قالب پنج‌هزار و 383 طرح است، تصریح کرد: از این تعداد طرح، 88 درصد مصوب و 77 درصد منجر به عقد قرارداد شده است.

مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران یادآور شد: ‌122 میلیارد تومان هم اعتبار سایر بانک‌ها در زمینه تسهیلات توسعه کشاورزی است که به 161 طرح بزرگ اختصاص یافت و با وجود توزیع به موقع اما پروژه‌های مصوب ما صفر است.

عظیمی با بیان اینکه  هیچ طرحی را خارج از مصوبه کارگروه به بانک‌ها معرفی نکردیم، بیان داشت:‌ این اقدام از سوی بانک‌ها انجام شد و طرح‌های غیرمصوب در کارگروه را به ما معرفی کردند.

انتهای پیام/86007/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول