اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سلماس در مجلس تاکید کرد

بررسی دقیق طرح‌های توسعه کشاورزی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: با توجه به مشکلات شاغلان بخش کشاورزی، لازم است قبل از اجرایی شدن طرح‌های توسعه کشاورزی نسبت به بازاریابی و توجیه‌پذیر بودن این طرح‌ها بررسی کاملی انجام گیرد.

بررسی دقیق طرح‌های توسعه کشاورزی آذربایجان‌غربی

علی‌اکبر آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مسئولان بخش کشاورزی باید اهتمام جدی و کافی در راستای توسعه بخش کشاورزی داشته باشند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان سلماس در بخش کشاورزی، تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان سلماس در بخش کشاورزی دارای ظرفیت‌های متعددی است باید طوری برنامه‌ریزی کرد تا از این ظرفیت‌ها به درستی بهره گیریم.

آقایی با تاکید بر رفع مشکلات شاغلان این حوزه، افزود: با توجه به اینکه شاغلان بخش کشاورزی با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند لازم است قبل از اجرایی شدن طرح‌های توسعه کشاورزی نسبت به بازاریابی و توجیه‌پذیر بودن این طرح‌ها بررسی کاملی انجام گیرد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی باید به نفع مردم تمام شود، گفت: این طرح‌ها علاوه بر اینکه سبب رونقی بخش کشاورزی می‌شود ولی باید گره از کار مردم و اشتغال جوانان نیز باز کند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی بر پیگیری جدی این طرح‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: قبل از اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی باید آن‌ها را از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار داده و سپس نسبت به تصویب، واگذاری تسهیلات و اجرای طرح‌ها اقدام کرد.

انتهای پیام/61001/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول