اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خبر داد

ساماندهی بیش از 234 میلیارد ریال سرمایه بهره‏برداران کشاورزی در سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان از ساماندهی 234 میلیارد ریال سرمایه بهره‏برداران کشاورزی در استان خبر داد.

ساماندهی بیش از 234 میلیارد ریال سرمایه بهره‏برداران کشاورزی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سیدمجید موسوی در مراسم آغاز به کار صندوق‏های شهرستانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی در استان که در سالن شهید ترحمی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد، به تشریح روند شکل‏گیری صندوق‏های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در تمام شهرستان‏های استان سمنان پرداخت.

وی همچنین به مستندات قانونی تشکیل این صندوق‏ها، خدمات قابل ارائه از جمله تسهیلات ارزان و سریع، فعالیت‏های انجام شده و ... اشاره کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: با حمایت مسئولان کشوری و استانی و همت بهره‏برداران سختکوش استان سمنان این صندوق‏ها در همه شهرستان‏ها تاسیس شد.

موسوی اضافه کرد: علاوه بر صندوق‏های شهرستانی، نخستین صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور نیز در بخش ایوانکی راه‏اندازی شده است.

وی افزود: 9 صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در استان سمنان، 62 تشکل و بیش از 2 هزار و 800 بهره‏بردار حقیقی را زیرپوشش دارند و سرمایه آن‏ها در حال حاضر بیش از 234 میلیارد ریال است.

این مراسم با حضور استاندار و معاون برنامه‏ریزی استاندار سمنان، مسئولان سازمان جهاد کشاورزی، اعضای هیئت مدیره صندوق‏ها و سایر مسئولان استانی برگزار شد.

انتهای پیام/74002/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول